2020 rok

Zarządzenie nr 51/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 11 lutego 2020 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie powołania zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o realizację projektu pod nazwą „Wzrost potencjału UPWr w zakresie umiędzynarodowienia poprzez kompleksowe podnoszenie kompetencji kadry administracyjnej oraz doskonalenie obsługi i ułatwianie integracji studentów cudzoziemców” w ramach Programu Welcome to Poland, umowa nr PPI/WTP/2019/1/00035/U/00001, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland, realizowany w ramach Działania 3.3 Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN 14/18.

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 85), § 8 ust. 3 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się zespół projektowy do realizacji zadań wynikających z umowy o realizację projektu pod nazwą „Wzrost potencjału UPWr w zakresie umiędzynarodowienia poprzez kompleksowe podnoszenie kompetencji kadry administracyjnej oraz doskonalenie obsługi i ułatwianie integracji studentów cudzoziemców” w ramach Programu Welcome to Poland, umowa nr PPI/WTP/2019/1/00035/U/00001, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland, realizowany w ramach Działania 3.3 Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN 14/18, na czas realizacji projektu tj. od 01.10.2019 do 30.09.2021 w składzie:

Kierownik zespołu projektowego:
dr Katarzyna Lech-Książkiewicz – Dyrektor Działu Organizacji Studiów,

Członkowie zespołu projektowego:

  1. prof. dr hab. inż. Józef Sowiński – Prorektor ds. studenckich i edukacji,
  2. mgr inż. Krzysztof Grembowski – Zastępca kanclerza ds. administracyjno-gospodarczych,
  3. dr Katarzyna Kosek-Paszkowska – Prodziekan ds. współpracy z zagranicą i studiów anglojęzycznych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej,
  4. mgr Joanna Bonarowska – Dział Organizacji Studiów,
  5. mgr Maria Hryceniak – Biuro Rekrutacji,
  6. mgr Beata Małyska-Strzała – Kierownik dziekanatu Biologii i Hodowli Zwierząt,
  7. mgr Anna Pawełkiewicz – Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów,
  8. mgr Valentyna Vashchynska – Dział Spraw Studenckich.

§ 2

Zespół projektowy będzie realizował następujące zadania:

  1. monitoring terminowości i jakości wykonania poszczególnych zadań projektowych oraz ich zgodności z zaplanowanym we wniosku projektowym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu,
  2. kontrola osiągania założonych wskaźników zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu,
  3. ewaluacja działań projektowych,
  4. weryfikacja prawidłowości rozliczania Projektu,
  5. analiza potencjalnych zagrożeń i ryzyk mogących wpłynąć na realizację zadań projektowych,
  6. realizacja polityki bezpieczeństwa danych osobowych.

§ 3

Posiedzenia zespołu projektowego mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 5 osób.

§ 4

  1. Członkowie zespołu projektowego będą również członkami Komisji Rekrutacyjnej, której zadaniem będzie dokonanie wyboru:
    1) 50 uczestników/czek projektu, którzy wezmą udział w grupowych kursach języka angielskiego w zakresie obsługi studenta i toku studiów – w ramach Zadania 1,
    2) 40 uczestników/czek projektu, którzy wezmą udział w szkoleniach dedykowanych obsłudze administracyjnej cudzoziemców na uczelni – w ramach Zadania 2.
  2. Przewodniczącym Komisji Rekrutacyjnej będzie prof. dr hab. inż. Józef Sowiński – Prorektor ds. studenckich i edukacji.
  3. Komisję Rekrutacyjną powołuje się na czas trwania projektu, określony w umowie o realizację projektu, tj. od 01.10.2019 do 30.09.2021.
  4. Posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 5 osób.

§ 5

Za obsługę administracyjną projektu odpowiedzialny będzie Dział Organizacji Studiów.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 284/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2020 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 11-02-2020
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 11-02-2020 16:47
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Lewandowski
Data ostatniej aktualizacji: 30-09-2020 13:15