w sprawie powołania komisji konkursowej celem wyboru na stanowisko webmastera/administratora serwisu internetowego w Uczelnianym Centrum Informatyzacji
Na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i pkt 7 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 roku stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 6 ust. 3 i 4 Regulaminu Pracy UPWr wprowadzonego w życie zarządzeniem rektora nr 138/2019 z dnia 16 września 2019 roku zarządza się, co następuje:
§ 1
W celu wyłonienia osoby na stanowisko webmastera/administratora serwisu internetowego w Uczelnianym Centrum Informatyzacji powołuje się komisję konkursową w następującym składzie:
Przewodniczący: mgr Sebastian Ploch, dyrektor Uczelnianego Centrum Informatyzacji
Członkowie:
§ 2
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 15-12-2020 |
Opublikowane przez: | Bartosz Hoppe |
Data publikacji: | 15-12-2020 14:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Bartosz Hoppe |
Data ostatniej aktualizacji: | 28-12-2020 08:29 |