2020 rok

Zarządzenie nr 39/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 stycznia 2020 roku

w sprawie powołania komisji odbiorowej do zadania pn. „Budowa garażu dla Katedry Szczegółowej Uprawy Roślin (obecnie Instytut Agroekologii i Produkcji Roślinnej) wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną.”

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt.2ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j Dz.U. z 20.01. 2020 r. poz.85). oraz § 8 ust. 2 i ust.3 pkt.2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego zał. do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję Odbiorową w składzie:

Przewodniczący komisji:

1) Krzysztof Grembowski – Z-ca Kanclerza UPWr

Z-ca Przewodniczącego komisji:

2) prof. dr hab. inż. Tadeusz Szulc – Przewodniczący Rady Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Swojczycach

Członkowie komisji:

3) prof. Leszek Kordas – senior budowy

4) Renata Ściwiarska – p.o. Dyrektora Działu Inwestycji i Remontów.

5) mgr inż. Marta Iwaszkiewcz –Dyrektor Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Swojczycach

6) dr inż. Mirosława Pietryka – Pełnomocnik JM REKTORA ds. osób niepełnosprawnych.

7) Anna Kutnik – Dyrektor Działu Administracyjno - Gospodarczego

8) Jerzy Lewko – Główny Energetyk

9) Jarosław Dorociak– Inspektor nadzoru robót budowlanych

10) Paweł Latko – Inspektor nadzoru robót elektrycznych

11) Anna Rusek Wolska – Inspektor nadzoru robót sanitarnych.

12) Konrad Bartnik – Przedstawiciel Uczelnianego Centrum Informatyzacji

13) Urszula Roszyk – Kierownik Inspektoratu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

14) Jan Bedorf – Specjalista ds. Ochrony p.poż

15) Dorota Giecewicz -Zawisza – Przedstawiciel Działu Inwestycji i Remontów

§ 2

  1. Do zadań Komisji Odbiorowej należy dokonanie odbioru zadania pn. „Budowa garażu dla Katedry Szczegółowej Uprawy Roślin (obecnie Instytut Agroekologii i Produkcji Roślinnej ) wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną.”
  2. Sporządzenie i podpisanie protokołu z wykonanych czynności odbiorowych w dwóch egzemplarzach w tym jeden dla wykonawcy drugi dla Działu Inwestycji Remontów

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

    


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 30-01-2020
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 03-02-2020 20:40
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 01-04-2020 13:47