2020 rok

Zarządzenie nr 384/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 grudnia 2020 roku

w sprawie powołania komisji odbiorowej do zadania pn. „Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa ppoż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS „Labirynt”, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 z 28 czerwca 2019 r. Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się komisję odbiorową do zadania pn. „Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa ppoż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS „Labirynt”, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu w składzie:

Przewodnicząca komisji:
Renata Ściwiarska – p.o. dyrektora Działu Inwestycji i Remontów

Zastępca Przewodniczącej komisji:
Renata Skrzypczyńska – kierownik DS. „Labirynt”

Członkowie komisji:

  • Ryszard Kozłowski – p.o. Główny Energetyk,

  • Krzysztof Łanocha – inspektor nadzoru robót budowlanych,

  • Witold Rymaszewski – inspektor nadzoru robót elektrycznych,
  • Dariusz Perkiewicz – inspektor nadzoru robót sanitarnych,

  • Konrad Bartnik – przedstawiciel Uczelnianego Centrum Informatyzacji,
  • Łukasz Pasternak – przedstawiciel Uczelnianego Centrum Informatyzacji,

  • Tadeusz Woźny – przedstawiciel Uczelnianego Centrum Informatyzacji,

  • Mirosława Pietryka – pełnomocnik rektora ds. osób niepełnosprawnych,

  • Urszula Roszyk – kierownik Inspektoratu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,

  • Jan Bedorf – specjalista ds. ochrony ppoż.,

  • Dorota Giecewicz-Zawisza – przedstawicielka Działu Inwestycji Remontów,

  • Marta Nowicka – przedstawicielka Działu Inwestycji i Remontów.

§ 2


Zadanie komisji odbiorowej jest dokonanie odbioru zadania pn. „Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa ppoż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. „Labirynt”, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu.

§ 3


Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi i podpisze protokół z wykonanych czynności odbiorowych w dwóch egzemplarzach – w tym jeden dla wykonawcy, drugi dla Działu Inwestycji i Remontów.

§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 08-12-2020
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 09-12-2020 12:00
Ostatnio zaktualizował: Bartosz Hoppe
Data ostatniej aktualizacji: 28-12-2020 08:36