2020 rok

Zarządzenie nr 333/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 października 2020 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt. 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu  stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu  Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm, § 114 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącym zał. do zarządzenia Rektora z 3 października 2019 r. nr  152/2019r. z późniejszymi zmianami zarządza się, co następuje:

§1 

W Regulaminie organizacyjnym wprowadzonym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 6 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
    „Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi podlegają Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni we wszystkich sprawach wynikających ze stosunku pracy (podległość służbowa), zaś odpowiednio prorektorom, zastępcom kanclerza, dziekanom, kierownikom jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania bieżących obowiązków (podległość funkcjonalna)”;
  2. uchyla się § 6 ust. 5; 
  3. w § 9 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
    „Stosunek pracy z pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi nawiązuje, zmienia i rozwiązuje prorektor ds. organizacji i rozwoju Uczelni na wniosek lub po zasięgnięciu opinii kierownika jednostki”;

  4. uchyla się § 9 ust. 4; 
  5. w § 22 ust. 2 uchyla się pkt 15;
  6. w § 23 ust. 5 uchyla się pkt 3;
  7. w § 26 ust. 2 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
    „nawiązuje, zmienia i rozwiązuje stosunki pracy z pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi, przyznaje tym pracownikom nagrody, wyróżnienia i premie, wymierza kary za naruszenie porządku i dyscypliny pracy”;

  8. w § 26 ust. 3; 
    1. pkt 8 otrzymuje brzmienie:
      „Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Swojczycach”;
    2. pkt 13 otrzymuje brzmienie:
      „Centrum Modelowania Procesów Hydrologicznych”;

  9. dodaje się § 26 ust. 3 pkt 16 w brzmieniu: „Uczelniane Centrum Informatyzacji”;
  10. dodaje się § 26 ust. 3 pkt 17 w brzmieniu: „Dział Aparatury”;
  11. dodaje się § 26a w brzmieniu: „Uczelniane Centrum Informatyzacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu jest jednostką ogólnouczelnianą, którego zadania określa odrębny regulamin”;
  12. dodaje się § 26b w brzmieniu: „Dział Aparatury w szczególności:
    1. zajmuje się gospodarką aparaturową, prowadząc całokształt spraw związanych z wyposażeniem jednostek organizacyjnych Uczelni w aparaturę: naukowo-badawczą, specjalistyczną, laboratoryjną, pomiarową oraz dydaktyczną (jak również w sprzęt medyczny, geodezyjny, rolniczy);
    2. prowadzi:
      1. bazę danych aparatury w poszczególnych jednostkach,
      2. analizę potrzeb w zakresie aparatury poszczególnych jednostek oraz jej racjonalnego wykorzystania;
    3. zapewnia konserwację i naprawy aparatury;
    4. prowadzi sprawy związane z likwidacją, przekazaniem lub sprzedażą aparatury zbędnej;
    5. opracowuje projekty przepisów wewnętrznych dot. Działu i ich bieżącą aktualizację;
    6. prowadzi kontrolę zarządczą ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka związanego z zakresem działania”;
  13. w schemacie graficznym jednostki organizacyjne podległe bezpośrednio Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni dodaje się Uczelniane Centrum Informatyzacji;
  14. w schemacie graficznym jednostki organizacyjne podległe bezpośrednio Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni dodaje się Dział Aparatury,
  15. uchyla się § 52; 
  16. uchyla się § 67; 
  17. w § 76 dodaje się pkt 11, który otrzymuje brzmienie:
    „prowadzi książkę kontroli”;

  18. uchyla się § 92 ust. 1
    1. pkt 5,
    2. pkt 7.  

§2 

W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w pionie bezpośrednio podległym Rektorowi uchyla się pkt 15-20; 
  2. w pionie  bezpośrednio podległym Prorektorowi do spraw nauki i współpracy z zagranicą uchyla się pkt 13; 
  3. w pionie bezpośrednio podległym prorektorowi do spraw organizacji i rozwoju Uczelni: 
    1. pkt 8 otrzymuje brzmienie: „Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Swojczycach ”;
    2. pkt 10 otrzymuje brzmienie: „Uczelniane Centrum Informatyzacji”;
    3. pkt 13 otrzymuje brzmienie: „Dział Aparatury”;
    4. pkt 14 otrzymuje brzmienie: „Centrum Modelowania Procesów Hydrologicznych”. 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z mocą obowiązywania w przypadku Działu Aparatury i Uczelnianego Centrum Informatyzacji od 1.09.2020 r.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 27-10-2020
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 04-11-2020 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 09:08