2020 rok

Zarządzenie nr 263/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 września 2020 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej UPWr

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.), §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§1

Powołuje się Uczelnianą Komisję Inwentaryzacyjną UPWr na okres do 31 sierpnia 2024 r. w następującym składzie:

Przewodniczący:
prof. dr hab. Jan Twardoń – Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich

Wiceprzewodnicząca:
mgr Jolanta Ziętek – Kierownik Działu Inwentaryzacji

Członkowie:
mgr Anna Kutnik – Dyrektor Działu Administracyjno-Gospodarczego
inż. Wiesław Wojdyło – przedstawiciel Działu Aparatury
Zofia Karpowicz – p.o. Kierownika Działu Ewidencji Majątkowej
Wanda Żebrowska – przedstawiciel RZ ZNP
mgr inż. Joanna Filaczyńska – przedstawiciel KZ NSZZ „Solidarność’80”
dr inż. Włodzimierz Kita – przedstawiciel NSZZ „Solidarność”

§2

1. Uczelniana komisja inwentaryzacyjna odpowiada za nadzór nad rzetelnością i prawidłowością spisów z natury przeprowadzanych przez zespoły spisowe.

2. Do zadań uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej należy:

1) kontrola rzetelności i prawidłowości spisów z natury,

2) przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego mającego na celu ustalenie:

a) przyczyn powstawania różnic inwentaryzacyjnych oraz osób winnych ich powstaniu,

b) sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych,

c) kompensaty różnic inwentaryzacyjnych.

§3

1. Przewodniczący uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej odpowiada za nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem spisów z natury, ustalaniem różnic inwentaryzacyjnych i przyczyn ich powstawania oraz osób za nie odpowiedzialnych.

2. Do zadań przewodniczącego uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej należy:

1) kierowanie pracą uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej i ustalanie czynności poszczególnych członków komisji,

2) prowadzenie wyrywkowej kontroli rzetelności i poprawności przygotowań oraz przebiegu prac inwentaryzacyjnych,

3) weryfikacja różnic inwentaryzacyjnych ilościowych i wartościowych,

4) terminowe sporządzanie protokołów z przeprowadzonych weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych,

5) opracowywanie pisemnych sprawozdań omawiających przebieg i wyniki inwentaryzacji.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora

Prorektor ds. organizacji i rozwoju Uczelni

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 19/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 stycznia 2021 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 166/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 października 2021 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 177/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 października 2021 roku

Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 15-09-2020
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 16-09-2020 17:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 22-10-2021 12:38