w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej UPWr
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.), §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§1
Powołuje się Uczelnianą Komisję Inwentaryzacyjną UPWr na okres do 31 sierpnia 2024 r. w następującym składzie:
Przewodniczący:
prof. dr hab. Jan Twardoń – Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich
Wiceprzewodnicząca:
mgr Jolanta Ziętek – Kierownik Działu Inwentaryzacji
Członkowie:
mgr Anna Kutnik – Dyrektor Działu Administracyjno-Gospodarczego
inż. Wiesław Wojdyło – przedstawiciel Działu Aparatury
Zofia Karpowicz – p.o. Kierownika Działu Ewidencji Majątkowej
Wanda Żebrowska – przedstawiciel RZ ZNP
mgr inż. Joanna Filaczyńska – przedstawiciel KZ NSZZ „Solidarność’80”
dr inż. Włodzimierz Kita – przedstawiciel NSZZ „Solidarność”
§2
1. Uczelniana komisja inwentaryzacyjna odpowiada za nadzór nad rzetelnością i prawidłowością spisów z natury przeprowadzanych przez zespoły spisowe.
2. Do zadań uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej należy:
1) kontrola rzetelności i prawidłowości spisów z natury,
2) przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego mającego na celu ustalenie:
a) przyczyn powstawania różnic inwentaryzacyjnych oraz osób winnych ich powstaniu,
b) sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych,
c) kompensaty różnic inwentaryzacyjnych.
§3
1. Przewodniczący uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej odpowiada za nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem spisów z natury, ustalaniem różnic inwentaryzacyjnych i przyczyn ich powstawania oraz osób za nie odpowiedzialnych.
2. Do zadań przewodniczącego uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej należy:
1) kierowanie pracą uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej i ustalanie czynności poszczególnych członków komisji,
2) prowadzenie wyrywkowej kontroli rzetelności i poprawności przygotowań oraz przebiegu prac inwentaryzacyjnych,
3) weryfikacja różnic inwentaryzacyjnych ilościowych i wartościowych,
4) terminowe sporządzanie protokołów z przeprowadzonych weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych,
5) opracowywanie pisemnych sprawozdań omawiających przebieg i wyniki inwentaryzacji.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z upoważnienia Rektora
Prorektor ds. organizacji i rozwoju Uczelni
prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniający | Zarządzenie nr 19/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 stycznia 2021 roku |
akt zmieniający | Zarządzenie nr 166/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 października 2021 roku |
akt zmieniający | Zarządzenie nr 177/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 października 2021 roku |
Wytworzył: | Adam Szewczuk |
---|---|
Data wytworzenia: | 15-09-2020 |
Opublikowane przez: | Piotr Kaługa |
Data publikacji: | 16-09-2020 17:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 22-10-2021 12:38 |