2020 rok

Zarządzenie nr 206/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 lipca 2020 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 179/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 listopada 2019 r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu udziału w szkoleniach i wizytach studyjnych dla kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni” Zadanie 11 – Szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz część Zadania 9 – Stworzenie Otwartych Zasobów Edukacyjnych

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) oraz § 8 ust.2 i ust.3 pkt.2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. ze zm. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

W Regulaminie udziału w szkoleniach i wizytach studyjnych dla kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni”

Zadanie 11 – Szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz część Zadania 9 – Stworzenie Otwartych Zasobów Edukacyjnych, który stanowi załącznik do zarządzenia nr 179/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 listopada 2019 r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu udziału w szkoleniach i wizytach studyjnych dla kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni” Zadanie 11 – Szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz część Zadania 9 – Stworzenie Otwartych Zasobów Edukacyjnych wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Wszyscy Uczestnicy/czki szkoleń, o których mowa w ust. 2 lit. a, są zobowiązani wdrożyć metodę PBL, tj. opracować sylabus przedmiotu prowadzonego w formie ćwiczeń, w wymiarze co najmniej 1 semestru, oraz rozpocząć prowadzenie zajęć. Zajęcia powinny rozpocząć się niezwłocznie po zakończeniu szkoleń, w semestrze następującym po ukończeniu szkolenia lub - w uzasadnionych przypadkach, wynikających z harmonogramu prowadzonych zajęć i koniecznością procedowania zmian w sylabusach przedmiotów w najbliższym możliwym terminie - nie później niż z początkiem semestru letniego 2020/2021. Uczestnicy/czki prowadzą dokumentację poświadczającą przebieg zajęć zgodnie z wymogami Projektu.”

2) w § 1 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. Uczestnicy/czki zakwalifikowani do wizyt studyjnych, o których mowa w ust. 2 lit. b zobowiązani są do opracowania specyfikacji do Otwartych Zasobów Edukacyjnych, o których mowa w § 3, w terminie umożliwiającym ich wykorzystanie w prowadzonych zajęciach w wymiarze minimum 1 semestru.”

3) w § 2 ust. 7 otrzymuje brzmienie:

„7. Wizyty studyjne zostaną zrealizowane w okresie realizacji projektu, nie później niż do końca semestru zimowego 2021/2022.”

4) w § 2 ust. 9 otrzymuje brzmienie:

„9. Przewiduje się realizację 5 wizyt studyjnych krajowych i 5 wizyt studyjnych zagranicznych; zamknięta lista lokalizacji wraz z terminami realizacji zostanie udostępniona zrekrutowanym Uczestnikom/czkom Projektu niezwłocznie po jej utworzeniu, na stronach www Projektu, Realizatora oraz zostanie przesłana na adres mailowy NA, którzy ukończyli szkolenia i wyrazili wolę uczestnictwa w wizytach studyjnych. W określeniu ośrodka realizacji wizyty studyjnej Realizator, w miarę możliwości organizacyjnych i budżetowych, uwzględni preferencje Uczestników/czek wyrażone na etapie rekrutacji do Projektu.”

5) w § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Uczestnik/czka Projektu, zakwalifikowany/a do wizyt studyjnych, o których mowa § 2 ust. 6, opracuje i złoży około 45 specyfikacji OZE, oznakowanych zgodnie z wytycznymi EFS PO WER, w tym około 10 jednostek merytorycznych wykładów, rozumianych jako wyodrębnione całości tematyczne, zarejestrowane w formie nagranego wykładu, które będą musiały być wykorzystywane jako materiały dydaktyczne ułatwiające realizację wybranego przedmiotu z zastosowaniem metodyki PBL, w terminie umożliwiającym stworzenie OZE przed rozpoczęciem zajęć, na których będą one wykorzystywane. Jeśli NA nie prowadzi przedmiotu w formie wykładu, zastosowanie znajdą zapisy § 3 ust. 4. Poprzez specyfikację OZE rozumie się szczegółowy i wyczerpujący opis merytoryczny i metodyczny zasobu.”

§ 2

Pozostałe postanowienia zarządzenia pozostają bez zmian.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora

Prorektor ds. organizacji i rozwoju uczelni

Prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 179/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 listopada 2019 roku

Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 17-07-2020
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 20-07-2020 11:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 20-07-2020 11:34