2020 rok

Zarządzenie nr 167/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 czerwca 2020 roku

w sprawie powołania Komisji Konkursowej dokonującej wyboru na stanowisko starszego technika w grupie pracowników inżynieryjno-technicznych w Zakładzie Teledetekcji w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki w ramach projektu „Water Retention And Nutrient Recycling In Soils And Streams For Improved Agricultural Production”, akronim WATERAGRI, finansowanego w ramach programu HORYZONT 2020, umowa nr 858375.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 i pkt. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt. 2 i pkt. 7 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz § 9 ust. 5 regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. zarządza się co następuje:

 

§1

  1. Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:

Przewodniczący – dr inż. Wiesław Fiałkiewicz, Instytut Inżynierii Środowiska, kierownik ww. projektu;
Członek – dr hab. inż. Witold Rohm, profesor uczelni – Z-ca Dyrektora Instytutu Geodezji i Geoinformatyki;
Członek – dr hab. inż. Jolanta Dąbrowska, profesor uczelni – Instytut Budownictwa;
Członek – dr inż. Adam Michalski – Instytut Geodezji i Geoinformatyki;
Członek – dr inż. Magdalena Fitrzyk – z głosem doradczym;
Członek – przedstawiciel Działu Kadr Płac – sekretarz komisji.

§2

Do zadań Komisji Konkursowej należy dokonanie wyboru na stanowisko starszego technika w grupie pracowników inżynieryjno-technicznych w Zakładzie Teledetekcji w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki w ramach projektu WATERAGRI.

 

§3

  1. Posiedzenia Komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.
  2. Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności wyboru kandydata na stanowisko o którym mowa w § 2 i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.
  3. Obsługę Komisji Konkursowej zapewni Dział Kadr i Płac.

 

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

       Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 16-06-2020
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 16-06-2020 11:00
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 16-06-2020 11:24