2020 rok

Zarządzenie nr 141/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 maja 2020 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa 2 ciągników rolniczych dla Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz.85 ze zm.) oraz §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zmianami uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art.19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019. poz. 1843) zarządza się co następuje:


§1


Powołuje się doraźną komisję przetargową w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa 2 ciągników rolniczych dla Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu w składzie:

  1. Przewodniczący - Agnieszka Frydrych-Gierszewska
  2. Członek - Grzegorz Krzeszowski
  3. Członek - Wiesław Wojdyło
  4. Członek - Zofia Golińska-Zalewska
  5. Członek - Beata Piasecka
  6. Sekretarz - Katarzyna Budzyńska


§2

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.)

§3

Komisja przetargowa zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§4


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.


 5


„Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.”


§6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Prorektor  ds. nauki i współpracy z zagranicą


prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 252/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 7 września 2020 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 12-05-2020
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 13-05-2020 13:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 10-09-2020 09:43