2019 rok

Zarządzenie nr 55a/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 26 kwietnia 2019 r.

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie powołania Komisji rektorskiej ds. wizerunku przestrzeni uczelnianej

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Dz. U. z 2018 r. poz.1668 ze zm. oraz § 18 ust. 3 pkt. 9 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§1

Powołuje się Komisję rektorską ds. wizerunku przestrzeni uczelnianej w składzie:

  1. prof. dr hab. inż. Tadeusz Szulc – przewodniczący komisji
  2. dr inż. arch. Magdalena Zienowicz
  3. dr Elżbieta Szopińska
  4. mgr Anna Kutnik
  5. przedstawiciel użytkownika/senior budowy

§2

Do zadań Komisji należy:

  1. Koordynowanie działań mających wpływ na wygląd zewnętrzny budynków oraz zagospodarowania terenów Uczelni.
  2. Opiniowanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie kolorystyki i formy elewacji, kolorystyki i materiałów w częściach reprezentacyjnych budynków Uczelni oraz zagospodarowania terenów Uczelni.
  3. Opiniowanie projektów obiektów małej architektury i aranżacji w przestrzeni.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylający Zarządzenie nr 75/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 18 marca 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 26-04-2019
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 09-05-2019 10:40
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 21-03-2022 08:19