w sprawie powołania komisji odbiorowej w związku z zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej UPWr przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów UPWr zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego”
Na podstawie art. 23 ust. 2. pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668) – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej UPWr przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów UPWr zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego” powołuje się komisję odbiorową dla w/w zadania w składzie:
Przewodniczący komisji:
Z-ca Przewodniczącego komisji:
Członkowie komisji:
§2
Zadaniem komisji jest dokonanie odbioru końcowego prac związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej UPWr przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów UPWr zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego”.
§3
Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi protokół odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, który przekaże do wiadomości Kanclerzowi Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w terminie 3 dni od zakończenia odbioru.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 04-03-2019 |
Opublikowane przez: | Piotr Kaługa |
Data publikacji: | 04-03-2019 13:36 |
Ostatnio zaktualizował: | Bartosz Hoppe |
Data ostatniej aktualizacji: | 05-08-2021 08:06 |