2019 rok

Zarządzenie nr 28a/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 lutego 2019 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do „Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” wprowadzonego w życie Zarządzeniem nr 56/2010 Rektora z 31 marca w 2010 r., ze zm.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 pkt. 2 ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm., § 18 ust. 3 Statutu Uczelni oraz § 87 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem Rektora nr 56/2010 z 31 marca 2010 r. ze zmianami, zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z utworzeniem Szkoły doktorskiej wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu:

1) W § 19 ust. 3 dodaje się pkt 6 o treści „Szkoła doktorska”.
2) W schemacie organizacyjnym jednostki organizacyjne podległe prorektorowi ds. nauki i współpracy z zagranicą dodaje się „Szkoła doktorska”.
3) Dodaje się w § 51 ust. 2 pkt 11 o treści: „11. Obsługa administracyjna szkoły doktorskiej”
4) Dodaje się § 51 a o treści:
„Szkoła Doktorska.

1. Szkoła Doktorska w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu jest prowadzona w następujących dziedzinach i dyscyplinach:

1) nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie: nauki biologiczne;
2) nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie:

a. inżynieria lądowa i transport,
b. inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka;

3) nauk rolniczych w dyscyplinach:

a. rolnictwo i ogrodnictwo,
b. technologia żywności i żywienia,
c. weterynaria,
d. zootechnika i rybactwo.

2. Do zadań Szkoły Doktorskiej należy kształcenie doktorantów i przygotowanie ich do uzyskania stopnia doktora.
3. Szkołą Doktorską kieruje dyrektor.
4. Do zadań dyrektora szkoły należy w szczególności:

1) reprezentowanie szkoły doktorskiej;
2) organizowanie pracy szkoły doktorskiej;
3) opracowanie regulaminu;
4) opracowuje projekt zasad rekrutacji do szkoły doktorskiej;
5) opracowuje projekt programu kształcenia szkoły doktorskiej;
6) podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach doktorantów, w tym z upoważnienia rektora decyzje administracyjne;
7) przedstawia rektorowi co dwa lata sprawozdanie z działalności szkoły doktorskiej.

5. W Szkole Doktorskiej działa rada powoływana przez rektora na okres 4 lat.
6. Do zadań Rady Szkoły Doktorskiej należy w szczególności opiniowanie:

1) projektu programu kształcenia szkoły doktorskiej;
2) projektu zasad rekrutacji do szkoły doktorskiej;
3) przedstawionego planu badawczego rozprawy doktorskiej;
4) sprawozdania z działalności szkoły doktorskiej;
5) innych spraw przedstawionych przez dyrektora szkoły doktorskiej.

5) Dodaje się w zał. do Regulaminu organizacyjnego UPWr. Dział. VIII Struktura organizacyjna jednostek organizacyjnych administracji Uczelni lit. B pkt. 12:
Szkoła doktorska N0SzD000”.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 27 lutego 2019 roku.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka



Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 27-02-2019
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 22-03-2019 12:16
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 06-02-2020 10:41