w sprawie powołania komisji odbiorowej w związku ze zbliżającym się zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. „Budowa wiaty gospodarczej na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego ‘Swojec‘”.
§ 1
W związku ze zbliżającym się zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. „ Budowa wiaty gospodarczej na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego „Swojec” powołuje się komisję odbiorową dla ww. zadania w składzie:
Przewodniczący komisji :
1) Renata Ściwiarska – p.o. Dyrektora Działu Inwestycji i Remontów
Z-ca Przewodniczącego komisji :
2) prof. dr hab. inż. Tadeusz Szulc – Pełnomocnik Rektora ds. RZD, Muzeum UPWr i Arboretum
Członkowie komisji :
1) dr inż. Czesław Banaś –Dyrektor Rolnicze Zakłady Doświadczalne Swojec
2) Anna Kutnik – Dyrektor Działu Administracyjno-Gospodarczego
3) Jerzy Lewko – Główny Energetyk
4) Wiesław Widański – Inspektor nadzoru robót budowlanych
5) Witold Rymaszewski – Inspektor nadzoru robót elektrycznych
6) Urszula Roszyk – Kierownik Inspektoratu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
7) Jan Bedorf – Specjalista ds. Ochrony p.poż
8) Mirosława Pietryka – Pełnomocnik Rektora ds. osób niepełnosprawnych
9) Marta Nowicka – Przedstawiciel Działu Inwestycji i Remontów
Zadaniem komisji będzie dokonanie odbioru końcowego prac związanych z realizacją inwestycji.
Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi bez zbędnej zwłoki protokół odbioru końcowego zadania inwestycyjnego w 2 egzemplarzach, z czego 1 egzemplarz przekaże Wykonawcy, a drugi Dyrektorowi Działu Inwestycji i Remontów.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 18-11-2019 |
Opublikowane przez: | Piotr Kaługa |
Data publikacji: | 22-11-2019 10:32 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 06-02-2020 21:42 |