2019 rok

Zarządzenie nr 169/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 października 2019 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 85a z dnia 17 czerwca 2019 r.w sprawie powołania na czas trwania projektu, tj. do 31.12.2020 r. Komitetu Sterującego na UPWR do projektu pn. Platforma usług elektronicznych UPWr, UMW i AWF Wrocław - przyjazne e-uczelnie nr RPDS.02.01.01-02-0039/17

§1

W zarządzeniu nr85a z dnia 17 czerwca 2019 w sprawie powołania na czas projektu tj. do 31.12.2020 r. Komitetu sterującego do projektu pn.Platforma usług elektronicznych UPWr,UMW,i AWF Wrocław – przyjazne uczelnie e uczelnie nr RDPS.02.01.01 -02-0039/17

Wprowadza się następujące zmiany:

§ 1

§ 1 otrzymuje brzmienie Powołuje się Komitet Sterujący w następującym składzie: projektu pn. Platforma usług elektronicznych UPWr, UMW i AWF Wrocław - przyjazne e-uczelnie nr RPDS.02.01.01-02-0039/17 w następującym składzie:

Przewodniczący Komitetu Sterującego - prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk, Prorektor ds. rozwoju uczelni, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;

Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego - prof. dr hab. Piotr Dzięgiel, Prorektor ds. dydaktyki, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu;

Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego – mgr inż. Krzysztof Grzegorczyk, Z-ca Kanclerza ds. Informatyzacji i Rozwoju Uczelni, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu;

Członek Komitetu Sterującego - mgr Piotr Sawicki, Dyrektor Centrum Sieci Komputerowych, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.

Główne zadania Komitetu Sterującego to zezwolenie na zainicjowanie projektu, nadzór nad realizacją i zamknięciem projektu. W ramach tych zadań Komitet będzie odpowiedzialny za: zapewnianie ogólnego sterowania projektem tj. po stronie Lidera i Partnerów, ustalenie tolerancji dla etapów, zatwierdzenie planów poszczególnych etapów; upoważnienie do przeprowadzenia każdego z etapów zarządczych; zatwierdzenie planów nadzwyczajnych, udzielanie rad na prośbę Kierownika Projektu, zatwierdzanie zmian; podejmowanie decyzji odnośnie zagadnień przekazanych z niższych szczebli zarządzania projektem; zatwierdzanie gotowych produktów; potwierdzenie, że wszystkie produkty zostały dostarczone w sposób zadowalający oraz, że spełnione zostały wszelkie kryteria akceptacji; potwierdzenie akceptacji produktu projektu, zezwolenie na zamknięcie oraz zawiadomienie o zamknięciu projektu Lidera i Partnerów

§2

otrzymuje brzmienie: Odpowiedzialnym za obsługę Komitetu Sterującego ww. projektu. będzie Centrum Realizacji Rozliczania i Projektów

§3

otrzymuje brzmienie :Zarządzenie wchodzi w życie,: § 1 z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 17 czerwca 2017 zaś §2 z dniem podpisania.

                        

                                     Rektor

     

                                prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 85a/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 czerwca 2019 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 22-10-2019
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 28-10-2019 12:52
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 23-04-2020 15:55