w sprawie utworzenia Zespołu Inżyniera CIT 2
Na podstawie art. 23 ust.1 i 2 pkt 2 ustawy z 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Dz. U. z 2018r. poz. 1688 ze zm. § 8 ust. 3 pkt.50 i § 40 ust.6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z 28 lipca 2019 r. przyjętego uchwałą Senatu nr 56/2019 zrządza się co następuje:
§ 1
§ 2
1.ZESPÓŁ INŻYNIERA CIT 2:
1) koordynuje realizację kontraktów budowlanych w ramach projektu pn. Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dla trzech zadań:
a) Budowa Centrum Diagnostyki Chorób Roślin,
b) Budowa Centrum Produktu Regionalnego,
c) Budowa Ośrodka Badawczego Technologii Produkcji Roślinnej.
2) reprezentuje Uczelnię wobec wykonawcy Robót oraz innych jednostek biorących udział w realizacji inwestycji związanych projektem CIT,
3) monitoruje zgodność realizacji kontraktów budowlanych z ich zapisami formalnymi.
4) nadzoruje wykonywanie dokumentacji projektowej wraz z jej weryfikacją z założeniami projektu CIT,
5) koordynuje działania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych w zakresie realizacji projektu zgodnie z założeniami PFU wraz z wprowadzaniem aktualizacji do dokumentacji projektowej.
6) nadzoruje realizację robót budowlanych w zakresie jakości oraz zgodności z założeniami projektu (PFU), wniosku o dofinansowanie oraz potrzebami uczelni,
7) prowadzi dokumentację związaną z przebiegiem realizacji inwestycji w zakresie;
a) spotkań i narad odbywanych w trakcie realizacji,
b) wydarzeń na budowie mających wpływ na zakres rzeczowo-finansowy,
c) monitorowania i potwierdzania przebiegu rzeczowego i finansowego realizacji,
d) procedur odbiorów częściowych i końcowych w ramach poszczególnych kontraktów.
8) monitoruje zgodność przepływu dokumentów z zapisami kontraktów,
9) współpracuje z BZPiU w zakresie wyłaniania Wykonawców oraz zatwierdzania podwykonawców,
10) współpracuje z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni biorącymi udział w realizacji projektu CIT i projektów powiązanych (w szczególności z Działem Technicznym, Centrum Sieci Komputerowych, Działem Głównego Energetyka i Eksploatacji, Działem Administracyjno-Gospodarczym),
11) organizuje i nadzoruje prace nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych projektów CIT oraz czynności przypisane nadzorowi zapisami kontraktowymi,
12) prowadzi dokumentację fotograficzną wraz z jej archiwizowaniem,
13) monitoruje wypełnianie wymagań bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa pożarowego w trakcie realizacji robót budowlanych,
14) monitoruje przebieg procedur związanych z formalnym zakończeniem robót budowlanych (zgłoszenia zakończenia robót, pozwolenie na użytkowanie)
15) jest odpowiedzialny za gromadzenie dokumentacji wytworzonej w czasie realizacji kontraktów na roboty budowlane.
16) bierze udział w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi i odbiorami pogwarancyjnymi wynikającymi ze zrealizowanych umów z Wykonawcami.
17) Prowadzi kontrolę zarządczą związana z zakresem działania.
§ 3
Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:
1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek ,
2) wprowadzenia zmian w EOD.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2019 r.
Rektor
Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 01-10-2019 |
Opublikowane przez: | Karolina Gerlicz |
Data publikacji: | 07-10-2019 09:39 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 06-02-2020 14:07 |