2019 rok

Zarządzenie nr 151/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 1 października 2019 roku

w sprawie utworzenia Zespołu Inżyniera CIT 2

Na podstawie art. 23 ust.1 i 2 pkt 2 ustawy z 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Dz. U. z 2018r. poz. 1688 ze zm. § 8 ust. 3 pkt.50 i § 40 ust.6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z 28 lipca 2019 r. przyjętego uchwałą Senatu nr 56/2019 zrządza się co następuje:

§ 1

  1. Na wniosek Kanclerza tworzy się na czas realizacji projektu Zespół Inżyniera CIT 2.
  2. Zespół otrzymuje symbol A0G00ZI2.

§ 2

1.ZESPÓŁ INŻYNIERA CIT 2:

1)    koordynuje realizację kontraktów budowlanych w ramach projektu pn. Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dla trzech zadań:

a)    Budowa Centrum Diagnostyki Chorób Roślin,

b)    Budowa Centrum Produktu Regionalnego,

c)    Budowa Ośrodka Badawczego Technologii Produkcji Roślinnej.

2)    reprezentuje Uczelnię wobec wykonawcy Robót oraz innych jednostek biorących udział w realizacji inwestycji związanych projektem CIT,

3)    monitoruje zgodność realizacji kontraktów budowlanych z ich zapisami formalnymi.

4)    nadzoruje wykonywanie dokumentacji projektowej wraz z jej weryfikacją z założeniami projektu CIT,

5)    koordynuje działania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych w zakresie realizacji projektu zgodnie z założeniami PFU wraz z wprowadzaniem aktualizacji do dokumentacji projektowej.

6)    nadzoruje realizację robót budowlanych w zakresie jakości oraz zgodności z założeniami projektu (PFU), wniosku o dofinansowanie oraz potrzebami uczelni,

7)    prowadzi dokumentację związaną z przebiegiem realizacji inwestycji w zakresie;

a)    spotkań i narad odbywanych w trakcie realizacji,

b)    wydarzeń na budowie mających wpływ na zakres rzeczowo-finansowy,

c)    monitorowania i potwierdzania przebiegu rzeczowego i finansowego realizacji,

d)    procedur odbiorów częściowych i końcowych w ramach poszczególnych kontraktów.

8)    monitoruje zgodność przepływu dokumentów z zapisami kontraktów,

9)    współpracuje z BZPiU w zakresie wyłaniania Wykonawców oraz zatwierdzania podwykonawców,

10)    współpracuje z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni biorącymi udział w realizacji projektu CIT i projektów powiązanych (w szczególności z Działem Technicznym, Centrum Sieci Komputerowych, Działem Głównego Energetyka i Eksploatacji, Działem Administracyjno-Gospodarczym),

11)    organizuje i nadzoruje prace nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych projektów CIT oraz czynności przypisane nadzorowi zapisami kontraktowymi,

12)    prowadzi dokumentację fotograficzną wraz z jej archiwizowaniem,

13)    monitoruje wypełnianie wymagań bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa pożarowego w trakcie realizacji robót budowlanych,

14)    monitoruje przebieg procedur związanych z formalnym zakończeniem robót budowlanych (zgłoszenia zakończenia robót, pozwolenie na użytkowanie)

15)    jest odpowiedzialny za gromadzenie dokumentacji wytworzonej w czasie realizacji kontraktów na roboty budowlane.

16)    bierze udział w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi i odbiorami pogwarancyjnymi wynikającymi ze zrealizowanych umów z Wykonawcami.

17)    Prowadzi kontrolę zarządczą związana z zakresem działania.

§ 3

Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:

1)    wykonania stosownych szyldów i pieczątek ,

2)    wprowadzenia zmian w EOD.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2019 r.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka



Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 01-10-2019
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 07-10-2019 09:39
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 06-02-2020 14:07