w sprawie utworzenia Biura Rozwoju i Organizacji Uczelni
Na podstawie art. 23 ust.1 i 2 pkt 2 ustawy z 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Dz. U. z 2018r. poz. 1688 ze zm. § 8 ust. 3 pkt.50 i § 40 ust.6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z 28 lipca 2019 r. przyjętego uchwałą Senatu nr 56/2019 zrządza się co następuje:
§ 1
§ 2
Biuro Rozwoju i Organizacji Uczelni :
1) przygotowuje, organizuje i prowadzi sprawy związane z prawidłowym funkcjonowaniem instytutów, katedr oraz stacji badawczo-dydaktycznych z wyłączeniem obszarów działania (badania, dydaktyka) zastrzeżonych dla innych jednostek,
2) opracowuje projekty regulaminów, przepisów wewnętrznych i instrukcji w sprawach związanych z funkcjonowaniem instytutów, katedr oraz stacji badawczo-dydaktycznych z wyłączeniem obszarów działania (badania, dydaktyka) zastrzeżonych dla innych jednostek i prowadzi ich bieżącą aktualizację
3) Prowadzi ścisłą współpracę z kierownictwem instytutów, katedr oraz stacji badawczo-dydaktycznych w zakresie niezbędnym do funkcjonowania tych jednostek, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla innych funkcji kierowniczych,
4) Przygotowuje wnioski wraz z uzasadnieniem w sprawach związanych z utworzeniem, przekształceniem lub zniesieniem instytutów, katedr oraz stacji badawczo-dydaktycznych oraz innych jednostek wchodzących w ich skład (np. zakłady, pracownie, laboratoria, zakłady lecznicze dla zwierząt),
5) przygotowuje projekty aktów normatywnych dotyczących oceny pracowników niebędący nauczycielami akademickimi techniczna obsługa procesu oceny, i prowadzi ich bieżącą aktualizację, w porozumieniu z Działem Kadr i Płac,
6) inicjuje i obsługuje działania związanych z podnoszeniem kompetencji i kwalifikacji pracowników niebędącymi nauczycielami akademickimi zatrudnionymi w instytutach, katedrach i stacjach badawczo-dydaktycznych oraz w pionie prorektora do spraw organizacji i rozwoju uczelni, w porozumieniu z Działem Kadr i Płac,
7) prowadzi obsługę techniczno-sekretarską posiedzeń pod przewodnictwem prorektora ds. spraw organizacji i rozwoju uczelni, i sporządza protokoły z posiedzeń,
8)sporządza sprawozdawczość w zakresie działalności jednostki,
9)prowadzi obsługę sekretarską prorektora ds. spraw organizacji i rozwoju uczelni w tym organizuje i koordynuje spotkania prorektora oraz przygotowuje korespondencję,
10)opracowuje przepisy wewnętrzne i ich bieżącą aktualizacją związaną z funkcjonowaniem Biura.
10) prowadzi kontrolę zarządczą związaną z zakresem działania.
§ 3
Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:
1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek ,
2) likwidacji dotychczasowych szyldów i pieczątek.
3) wprowadzenia zmian w EOD.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2019 r.
Rektor
Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 01-10-2019 |
Opublikowane przez: | Karolina Gerlicz |
Data publikacji: | 07-10-2019 09:38 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 06-02-2020 12:48 |