2019 rok

Zarządzenie nr 132/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 sierpnia 2019 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: dostawa dygestorium wraz ze stołami

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.) , §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządza się co następuje:

§1

Powołuje się doraźną komisję przetargową w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: dostawa dygestorium wraz ze stołami w składzie:

Przewodniczący komisji
Karolina Świątkiewicz
odpowiedzialna za prawidłowe przeprowadzenie postępowania, zwołuje i przewodniczy komisji
Członek komisji
Bernard Gałka odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek komisji Agnieszka Medyńska-Juraszek
odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek komisji Jarosław Waroszewski
odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek komisji Katarzyna Budzyńska odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek komisji Zofia Golińska-Zalewska odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Sekretarz Beata Piasecka odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert oraz sporządzenie dokumentacji z postępowania przetargowego

§2

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

§3 


Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. rozwoju uczelni

§4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka




Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 28-08-2019
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 29-08-2019 11:44
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 06-02-2020 12:37