2019 rok

Zarządzenie nr 122/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 20 sierpnia 2019 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego którego przedmiotem jest: dostawa sprzętu IT na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych stanowiących infrastrukturę informatyczną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wraz z instalacja serwerów typ A i B ,serwera plików typ A oraz przełączników sieciowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego

Na podstawie art. 23 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. (Dz .U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.) , §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządza się co następuje:

§1

Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie: dostawa sprzętu IT na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych stanowiących infrastrukturę informatyczną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wraz z instalacja serwerów typ A i B ,serwera plików typ A oraz przełączników sieciowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego

W składzie:

  1. Paweł Korzeniowski – Przewodniczący Komisji -Sekretarz
  2. Łukasz Lenarczyk – Członek Komisji
  3. Marcin Gąsiorek – Członek Komisji
  4. Łukasz Pasternak – Członek Komisji

§2

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)

§3

Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. rozwoju uczelni

§4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Z upoważnienia Rektora

Prorektor ds. rozwoju uczelni

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk



Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 20-08-2019
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 28-08-2019 14:39
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 06-02-2020 12:33