2018 rok

Zarządzenie nr 73/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 11 czerwca 2018 roku

w sprawie wynagradzania członków Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej i wydziałowych komisji rekrutacyjnych oraz pracowników administracyjno-technicznych za udział w pracach związanych z postępowaniem rekrutacyjnym na studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.), § 8 pkt. 1 i § 9 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 2063) oraz § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ustala się, co następuje:

§ 1

  1. Nauczycielom akademickim, biorącym udział w pracach Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej, przysługuje wynagrodzenie za pracę związaną z organizacją i przebiegiem procesu rekrutacji w kwocie 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych).
  2. Pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi, jeśli w zakresie swoich obowiązków nie wykonują zadań lub nie nadzorują prac związanych z procesem rekrutacji, biorącym udział w pracach Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej, przysługuje wynagrodzenie za pracę związaną z organizacją i przebiegiem procesu rekrutacji, w formie dodatku specjalnego, w wysokości do 40% wynagrodzenia zasadniczego, lecz nie może być ono wyższe od wysokości określonej w ust. 1.
  3. Przedstawicielowi Samorządu Studentów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, biorącemu udział w pracach Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej, przysługuje wynagrodzenie, wypłacane na podstawie umowy–zlecenia, w wysokości określonej w § 1 ust. 1.

§ 2

  1. Nauczycielom akademickim, biorącym udział w pracach wydziałowej komisji rekrutacyjnej przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w wysokości:
Liczba kandydatów,
którzy dokonali opłaty rekrutacyjnej
Funkcja pełniona w komisji
przewodniczący sekretarz członek
do 500 1200,00 zł 1500,00 zł 900,00 zł
500‐800 1400,00 zł 1600,00 zł 1000,00 zł
powyżej 800 1600,00 zł 1700, 00 zł 1100,00 zł
  1. Osobom przeprowadzającym egzamin kwalifikacyjny przysługuje wynagrodzenie w wysokości 16,00 zł (słownie: szesnaście złotych) za każdą osobę, która przystąpiła do egzaminu. Wynagrodzenie to może być wypłacane tylko jednej osobie – egzaminatorowi prowadzącemu egzamin lub rozmowę z danego przedmiotu, niezależnie od liczby członków komisji egzaminacyjnej. Osoby przeprowadzające egzamin kwalifikacyjny nie są członkami kierunkowej komisji rekrutacyjnej.

§ 3

  1. Osobom zatrudnionym do przyjmowania dokumentów przysługuje wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia w wysokości 25 zł/godz. brutto (dwadzieścia pięć złotych).
  2. Wypłata następuje w oparciu o harmonogram dyżurów opracowany przez sekretarza wydziałowej komisji rekrutacyjnej i zatwierdzony przez dziekana.

§ 4

  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 1 i § 2 może być wypłacone tylko raz w roku akademickim.
  2. Wynagrodzenie członków wydziałowych komisji rekrutacyjnych oraz pracowników administracyjno-technicznych jest finansowane z działalności dydaktycznej wydziałów.
  3. Łączne wynagrodzenie, o którym mowa w § 1 i § 2 za udział w pracach jednej komisji rekrutacyjnej nie może przekroczyć 70% minimalnej płacy asystenta wynikającego z rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 2063).
  4. Przewodniczący Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej, za pośrednictwem Biura Rekrutacji przedstawia Kanclerzowi zlecenia wypłaty dodatkowych wynagrodzeń, dodatków specjalnych, o których mowa w § 1.
  5. Zlecenia wypłaty wynagrodzeń, o których mowa w § 2, przedstawiają Kanclerzowi dziekani za pośrednictwem Biura Rekrutacji.
  6. Umowy, o których mowa w § 3 podpisują dziekani, natomiast informacja o ich wysokości będzie przedstawiona w rozliczeniu kosztów rekrutacji.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Traci moc zarządzenie nr 42/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylany Zarządzenie nr 42/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 kwietnia 2015 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 11-06-2018
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 18-06-2018 07:28
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 03-10-2022 14:59