w sprawie powołania komisji odbiorowej w związku z zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. „Restrukturyzacja budynku Wiwarium pl. Grunwaldzki 49a dla Centrum Inżynierii Genetycznej”
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2183), §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pn. .„Restrukturyzacja budynku Wiwarium pl. Grunwaldzki 49a dla Centrum Inżynierii Genetycznej”
Przewodniczący komisji:
Z-ca Przewodniczącego komisji:
Członkowie komisji:
§2
Zadaniem komisji jest dokonanie odbioru końcowego prac związanych z zakończeniem realizacji inwestycji pn. .„Restrukturyzacja budynku Wiwarium pl. Grunwaldzki 49a dla Centrum Inżynierii Genetycznej”
§3
Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi protokół odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, który przekaże do wiadomości kanclerzowi Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w terminie 3 dni od zakończenia odbioru.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z upoważnienia rektora
Prorektor ds. rozwoju uczelni
prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Wytworzył: | Adam Szewczuk |
---|---|
Data wytworzenia: | 11-05-2018 |
Opublikowane przez: | Piotr Kaługa |
Data publikacji: | 16-05-2018 11:02 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 07-02-2020 08:19 |