w sprawie powołania rektorskiej komisji ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów na 2019 rok
Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668) – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się rektorską komisję ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów na 2019 rok w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w składzie:
Przewodniczący komisji: mgr inż. Krzysztof Grembowski - odpowiedzialny za przeprowadzenie całego
postępowania przetargowego
Wiceprzewodniczący komisji: mgr Marcin Makowski - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
zastępuje przewodniczącego podczas jego nieobecności
Członek: mgr Anna Kutnik - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: Zofia Golińska-Zalewska - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr inż. Piotr Korchut - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Beata Piasecka - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Mirosław Łukaszuk - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr inż. Katarzyna Budzyńska - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: inż. Robert Niedźwiecki - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Paweł Korzeniowski - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: inż. Damian Dołbaczuk - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: dr inż. Czesław Banaś - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
w sprawach dotyczących RZD Swojec
Członek: mgr Kazimiera Anioł - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
w sprawach dotyczących domów studenckich i hoteli
Funkcję sekretarza będzie każdorazowo sprawował przedstawiciel Biura Zamówień Publicznych i Umów, będący członkiem komisji przetargowej, odpowiedzialny za analizę ofert oraz sporządzenie dokumentacji postępowania przetargowego.
§ 2
Na posiedzenie Komisji Przewodniczący może zapraszać przedstawicieli użytkownika remontowanego obiektu, który uczestniczy w posiedzeniu z głosem doradczym.
§ 3
1. Do zadań Komisji należy:
przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy zamówienia publicznego w oparciu o regulamin pracy Komisji Przetargowej w tym dokonania oceny czy wykonawcy spełniają wymagane warunki i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, wprowadzonym zarządzeniem nr 33/2017 ze zm. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 marca 2017 r.
2. Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący lub Zastępca.
§ 4
Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 01.01.2019 roku.
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniający | Zarządzenie nr 60/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 maja 2019 roku |
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 06-12-2018 |
Opublikowane przez: | Tomasz Lewandowski |
Data publikacji: | 14-12-2018 12:20 |
Ostatnio zaktualizował: | Karolina Gerlicz |
Data ostatniej aktualizacji: | 23-04-2020 09:53 |