2018 rok

Zarządzenie nr 136/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 października 2018 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia nr 88/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 6 lipca 2018 roku w sprawie powołania na czas trwania projektu, tj. do 31.08.2021 r., Rady Programowej do realizacji projektu „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni” na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

Na podstawie art. 23 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, §44 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§1

Wprowadza się następujące zmiany do Zarządzenia nr 88/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 6 lipca 2018 roku w sprawie powołania na czas trwania projektu, tj. do 31.08.2021 r., Rady Programowej do realizacji projektu „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni” na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

1. § 1 otrzymuje brzmienie:

Powołuje się na czas trwania projektu, tj. do 31.08.2021 r. Radę Programową projektu „POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 „Kompleksowe programy szkół wyższych”, w następującym składzie:

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk przewodniczący kieruje pracami Rady Programowej projektu i sprawuje nadzór nad prawidłową realizacją całego projektu
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy zastępca przewodniczącego sprawuje nadzór nad prawidłową realizacją projektu od strony organizacyjno-formalnej
prof. dr hab. Anna Chełmońska‑Soyta członek sprawuje nadzór nad prawidłową realizacją projektu od strony organizacyjno-formalnej
prof. dr hab. inż. Józef Sowiński członek sprawuje nadzór nad prawidłową realizacją projektu od strony organizacyjno-formalnej
mgr Wioletta Fałowska członek sprawuje nadzór nad wykonaniem zadań wszystkich jednostek organizacyjnych uczelni w zakresie obiegu dokumentów i rozliczeń finansowych w ramach projektu
mgr Marcin Makowski członek odpowiada za postępowanie o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami PZP w ramach projektu
prof. dr hab. Wojciech Niżański członek odpowiada za część projektu w ramach Modułu I
prof. dr hab. inż. Krzysztof Pulikowski członek odpowiada za część projektu w ramach Modułu I
mgr inż. Krzysztof Grembowski członek odpowiada za część projektu w ramach Modułu VI
prof. dr hab. inż. Mirosław Miller członek odpowiada za część projektu w ramach Modułu II
dr Katarzyna Krauzy-Dziedzic członek odpowiada za część projektu w ramach Modułu V

2. § 2 otrzymuje brzmienie:

Dział Rozwoju i Projektów Inwestycyjnych będzie odpowiedzialny za obsługę Rady Programowej projektu.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 31-10-2018
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 06-11-2018 11:25
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 07-02-2020 07:40