2018 rok

Zarządzenie nr 127/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 11 października 2018 r.

w sprawie powołania komisji odbiorowej budynku C-2 po realizacji inwestycji pn. Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji, pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu w zakresie przystosowania do wymagań p.poż., wykonania instalacji elektrycznych, instalacji hydrantowej, instalacji klimatyzacji, instalacji sanitarnych, przystosowaniem pomieszczeń 3 kondygnacji do nowych funkcji, aranżacją łącznika wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (etap I II).

Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1668), § 18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z zakończeniem prac związanych z realizacją inwestycji pod nazwą „Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji przy pl. Grunwaldzkim 24, 50-363 Wrocław powołuje się komisję odbiorową dla w/w zadania w składzie:

Przewodniczący komisji:

  1. Krzysztof Łanocha – Starszy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Z-ca Przewodniczącego komisji:

  1. Jan Bedorf – Inspektor ds. ochrony p.poż.

Członkowie Komisji:

  1. Prof. dr hab. inż. Bernard Kontny
  2. Dr inż. arch. Jerzy Potyrała
  3. Urszula Roszyk – Kierownik Inspektoratu BHP
  4. Anna Kutnik – Dyr. Działu Administracyjno-Gospodarczego
  5. Jerzy Lewko - Główny Energetyk
  6. Konrad Bartnik – Przedstawiciel Centrum Sieci Komputerowych
  7. Ryszard Rotter – Inspektor branży ogólnobudowlanej, Inżynier Rezydent realizacji umowy o wykonanie inwestycji
  8. Dariusz Perkiewicz – Starszy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  9. Michał Woźniak – Starszy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  10. Dorota Giecewicz-Zawisza – przedstawiciel Działu technicznego
  11. Damian Dołbaczuk – przedstawiciel Działu Technicznego

§ 2

Zadaniem komisji jest dokonanie odbioru końcowego prac związanych z zakończeniem realizacji inwestycji pn. „Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji przy pl. Grunwaldzkim 24, 50-363 Wrocław”

§ 3

Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi protokół odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, który przekaże do wiadomości Kanclerzowi Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w terminie 3 dni od zakończenia odbioru.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 11-10-2018
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 25-10-2018 12:12
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 07-02-2020 07:36