2018 rok

Zarządzenie nr 102/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 sierpnia 2018 roku

w sprawie powołania Komisji ds. przekształcenia Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec w Stację Badawczo-Dydaktyczną w Swojczycach

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2183), §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:


§ 1

1. Powołuje się Komisję ds. przekształcenia Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec w Stację Badawczo-Dydaktyczną w Swojczycach w następującym składzie:

Przewodniczący komisji:

prof. dr hab. Adam Szewczuk – Prorektor ds. rozwoju uczelni – Przewodniczący komisji

Z-ca Przewodniczącego komisji:

prof. dr hab. Tadeusz Szulc – Pełnomocnik rektora ds. RZD – Z-ca Przewodniczącego

Członkowie komisji:

dr inż. Czesław Banaś – dyrektor Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec

mgr Wioletta Fałowska - kwestor

prof. dr hab. Andrzej Kotecki – dyrektor Instytutu Agroekologii i Produkcji Roślinnej

mgr inż. Zbigniew Rogula – dyrektor Biura do spraw Rolniczych Zakładów Doświadczalnych i Zarządzania Nieruchomościami

mgr Marian Rybarczyk – Kanclerz UPWr

prof. dr hab. Józef Sowiński – prorektor ds. studenckich i edukacji – Przewodniczący Rady Programowej Rolniczego Centrum Wiedzy i Kształcenia Praktycznego w Swojcu

prof. dr hab. inż. Krzysztof Pulikowski – Instytut Inżynierii Środowiska – Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji

dr Bartosz Greczner – radca prawny – Biuro Organizacyjno-Prawne

mgr inż. Adam Szopa – Zastępca kanclerza ds. technicznych

2. Obsługę techniczną Komisji zapewnia Dział Rozwoju i Projektów Inwestycyjnych.


§ 2

1. Komisja jest zespołem powołanym do nadzorowania procesu przekształcenia Rolniczego Zakład Doświadczalny Swojec w Stację Badawczo – Dydaktyczną w Swojczycach w której skład wejdą również Stacja Doświadczalna Instytutu Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Wydziałowe Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii w Swojcu, Rolnicze Centrum Wiedzy i Kształcenia Praktycznego, pasieka dydaktyczna oraz Ośrodek Badawczy Technologii Produkcji Roślinnej w oparciu o majątek wyżej wymienionych jednostek.

2. Do zadań komisji należy również zaopiniowanie strategii rozwoju, z uwzględnieniem obszaru badawczego i dydaktycznego, założeń funkcjonalnych, struktury organizacyjnej, zasad finansowania oraz regulaminu Stacji.

3. Komisja nadzoruje proces inwestycyjny związany z budową i remontami infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania Stacji.

4. Komisja składa Rektorowi comiesięczne, pisemne, raporty z postępu prac.

5. Opinie i decyzje Komisji przyjmowane są zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy członków.


§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

                        prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 09-08-2018
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 10-08-2018 09:32
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 07-02-2020 07:42