w sprawie powołania Komisji ds. przekształcenia Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec w Stację Badawczo-Dydaktyczną w Swojczycach
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2183), §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
1. Powołuje się Komisję ds. przekształcenia Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec w Stację Badawczo-Dydaktyczną w Swojczycach w następującym składzie:
Przewodniczący komisji:
prof. dr hab. Adam Szewczuk – Prorektor ds. rozwoju uczelni – Przewodniczący komisji
Z-ca Przewodniczącego komisji:
prof. dr hab. Tadeusz Szulc – Pełnomocnik rektora ds. RZD – Z-ca Przewodniczącego
Członkowie komisji:
dr inż. Czesław Banaś – dyrektor Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec
mgr Wioletta Fałowska - kwestor
prof. dr hab. Andrzej Kotecki – dyrektor Instytutu Agroekologii i Produkcji Roślinnej
mgr inż. Zbigniew Rogula – dyrektor Biura do spraw Rolniczych Zakładów Doświadczalnych i Zarządzania Nieruchomościami
mgr Marian Rybarczyk – Kanclerz UPWr
prof. dr hab. Józef Sowiński – prorektor ds. studenckich i edukacji – Przewodniczący Rady Programowej Rolniczego Centrum Wiedzy i Kształcenia Praktycznego w Swojcu
prof. dr hab. inż. Krzysztof Pulikowski – Instytut Inżynierii Środowiska – Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji
dr Bartosz Greczner – radca prawny – Biuro Organizacyjno-Prawne
mgr inż. Adam Szopa – Zastępca kanclerza ds. technicznych
2. Obsługę techniczną Komisji zapewnia Dział Rozwoju i Projektów Inwestycyjnych.
§ 2
1. Komisja jest zespołem powołanym do nadzorowania procesu przekształcenia Rolniczego Zakład Doświadczalny Swojec w Stację Badawczo – Dydaktyczną w Swojczycach w której skład wejdą również Stacja Doświadczalna Instytutu Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Wydziałowe Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii w Swojcu, Rolnicze Centrum Wiedzy i Kształcenia Praktycznego, pasieka dydaktyczna oraz Ośrodek Badawczy Technologii Produkcji Roślinnej w oparciu o majątek wyżej wymienionych jednostek.
2. Do zadań komisji należy również zaopiniowanie strategii rozwoju, z uwzględnieniem obszaru badawczego i dydaktycznego, założeń funkcjonalnych, struktury organizacyjnej, zasad finansowania oraz regulaminu Stacji.
3. Komisja nadzoruje proces inwestycyjny związany z budową i remontami infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania Stacji.
4. Komisja składa Rektorowi comiesięczne, pisemne, raporty z postępu prac.
5. Opinie i decyzje Komisji przyjmowane są zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy członków.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 09-08-2018 |
Opublikowane przez: | Tomasz Lewandowski |
Data publikacji: | 10-08-2018 09:32 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 07-02-2020 07:42 |