Na podstawie art. 66 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1842 ze zm.), w związku z rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz. U. z 2016 poz. 283) zarządza się, co następuje:
§1
w
zarządzeniu nr 121/2013
Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 23 lipca 2013 roku w sprawie zasad opracowywania, redagowania, wydawania i rozpowszechniania wewnętrznych aktów prawnych na Uniwersytecie
Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się następujące zmiany:
1. § 16 otrzymuje brzmienie:
Projekty uchwał senatu opiniują właściwe komisje senackie wskazane przez rektora poprzez zamieszczenie opinii na projekcie uchwały lub jej dołączenie do projektu uchwały.
2. W § 19 dodaje się ust. 3 i 4 w następującym brzmieniu:
„3.Zarządzenia pokontrolne przekazywane są przez Biuro Organizacyjno-Prawne do Biura Informacji i Promocji celem zamieszczenia na BIP w zakładce „zarządzenia pokontrolne” oraz do Centrum Sieci
Komputerowych, które przesyła powiadomienie drogą poczty elektronicznej do osób wskazanych w rozdzielniku o ukazaniu się w Uczelni przedmiotowego zarządzenia pokontrolnego.”
„4. Zrządzenia proceduralne porządkujące lub wprowadzające zasady postępowania w określonych obszarach działalności Uczelni mają w prawym górnym rogu literę
„P”, którą nadaje Biuro
Organizacyjno-Prawne.
Zarządzenia oznaczone literą
„P” przekazywane są przez Biuro Organizacyjno-Prawne do Biura Informacji i Promocji celem zamieszczenia na BIP oraz do Centrum Sieci Komputerowych,
które przesyła powiadomienie drogą poczty elektronicznej do prorektorów, kanclerza, zastępców kanclerza, dziekanów wydziałów oraz w razie potrzeby dyrektorów/kierowników jednostek organizacyjnych o
ukazaniu się w Uczelni zarządzenia ze znaczkiem
„P”.”
§2
Pozostałe postanowienia zarządzenia nie ulegają zmianie.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka