2017 rok

Zarządzenie nr 37/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 marca 2017 roku

w sprawie przekształcenia Działu Gospodarczego w Dział Administracyjno-Gospodarczy oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 ze zm. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r.

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1842 ze zmianami), § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§1
1. Dotychczasowy Dział Gospodarczy przekształca się w Dział Administracyjno-Gospodarczy .
2. Jednostka, o której mowa w § 1 ust.1 finansowana jest ze środków administracji Uczelni.
3. Działem Administracyjno-Gospodarczym kieruje Dyrektor Działu
4. Pracownicy Działu Gospodarczego stają się pracownikami Działu Administracyjno-Gospodarczego .

§2
Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:
  1. Wykonania stosownych szyldów i pieczątek przez Dział Administracyjno-Gospodarczy w porozumieniu z Dyrektorem Działu.
  2. Przeprowadzenia stosownych zmian w systemie EOD.

§3
W Regulaminie organizacyjnym wprowadzonym w życie zarządzeniem rektora nr 56/2010 ze zm. z dnia 31 marca 2010 r. ze zm. na wniosek Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, wprowadza się następujące zmiany:
  1. W § 12 pkt. 9 otrzymuje brzmienie : „Dział Administracyjno-Gospodarczy”
  2. W § 26a pkt.11 otrzymuje brzmienie:
„Zastępcy kanclerza ds. Administracyjno-Gospodarczych podlegają:
1) Dział Administracyjno-Gospodarczy,
2) Dział Głównego Energetyka i Eksploatacji,
3) Dział Transportu,
4) Dział Zaopatrzenia ,
5) Zespół do spraw Likwidacji.”

3. §71 otrzymuje brzmienie:
„1. Dział Administracyjno-Gospodarczy:
1) administruje nieruchomościami Uczelni oraz obiektami i terenami przyjętymi w użytkowanie, w tym nieruchomościami w obrębie Pawłowic i ośrodkiem wypoczynkowym w Dąbkach z wyjątkiem nieruchomości po byłych rolniczych zakładach doświadczalnych,
2) prowadzi ewidencję nieruchomości i środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych,
3) nadzoruje racjonalne użytkowanie i eksploatację nieruchomości oraz przedmiotów wyposażenia,
4) organizuje prace z zakresu zagospodarowania terenów zielonych i ich utrzymania,
5) organizuje całokształt działalności w zakresie estetycznego wyglądu, czystości i porządku w obiektach Uczelni i w ich otoczeniu,
6) współpracuje z Działem Technicznym oraz Działem Głównego Energetyka i Eksploatacji w zakresie utrzymania sprawności i stanu technicznego budynków, pomieszczeń i urządzeń w budynkach,
7) przygotowuje bazę noclegowo – szkoleniową Centrum Kształcenia Ustawicznego,
8) prowadzi obsługę klientów Centrum Kształcenia Ustawicznego,
9) przygotowuje i dekoruje obiekty, sale oraz inne pomieszczenia na organizowane uroczystości,
10) zawiera umowy najmu, dzierżawy , użyczenia i in. w zakresie administrowanych nieruchomości oraz wystawia faktury na najem, dzierżawę i użyczenie,
11) administruje lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Uczelni,
12) organizuje i zabezpiecza działanie systemu ochrony mienia przed kradzieżą, włamaniami lub innymi czynnikami powodującymi zagrożenie utraty, uszkodzenia lub zniszczenia,
13) organizuje system ewidencji, wydawania i przyjmowania kluczy,
14) prowadzi ewidencję poboru energii i wody w rozbiciu na poszczególne obiekty oraz kontroluje ich zużycie,
15) ustala normy zużycia środków czystości i kontroluje ich wykorzystanie,
16) oznacza składniki majątkowe,
17) organizuje i zapewnia prawidłową pracę pracowników obsługi,
18) przygotowuje projekty umów w zakresie współpracy z innymi podmiotami o świadczenie różnego rodzaju usług ,
19) prowadzi zakup biletów komunikacji miejskiej dla pracowników w celach służbowych,
20) prowadzi procedury przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych na różnego rodzaju usługi,
21) prowadzi rejestr umów dotyczący najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości i rzeczy ruchomych będącymi w administrowaniu działu,
22) zawiera umowy oraz prowadzi sprawy związane z telefonami komórkowymi,
23) dokonuje opisu, rozbicia i realizacji faktur za media i usługi komunalne,
24) inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z zakresem prac działu i ich bieżącą aktualizację,
25) prowadzi sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych na dostawę czasopism krajowych dla administracyjnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz wykonywaniem pieczęci, pieczątek i szyldów dla jednostek organizacyjnych Uczelni oraz rejestr wykonanych pieczęci i pieczątek Uczelni, a także fizyczną likwidacją nieaktualnych pieczęci, pieczątek i szyldów.
26) sprawuje kontrolę zarządczą ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem spraw związanych z zakresem działania.”
W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu „Wykaz symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” w pkt VIII lit. H Pion bezpośrednio podporządkowany zastępcom kanclerza pkt. 1 otrzymuje brzmienie: „Dział Administracyjno-Gospodarczy - A0G00TG0”

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 17-03-2017
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 20-03-2017 10:22
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 07-02-2020 14:25