2017 rok

Zarządzenie nr 200/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2017 roku

w sprawie powołania rektorskiej komisji ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów na 2018 rok

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2183), §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) zarządza się co następuje:

§ 1
Powołuje się rektorską komisję ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów na 2018 rok w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w składzie:
Przewodniczący komisji: mgr inż. Krzysztof Grembowski - odpowiedzialny za przeprowadzenie całego
postępowania przetargowego
Wiceprzewodniczący komisji: mgr Marcin Makowski - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert, zastępuje przewodniczącego podczas jego nieobecności
Członek: mgr Anna Kutnik - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: Zofia Golińska-Zalewska - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr inż. Piotr Korchut - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Beata Piasecka - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Mirosław Łukaszuk - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr inż. Katarzyna Budzyńska - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert
Członek: inż. Robert Niedźwiecki - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: mgr Paweł Korzeniowski - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: inż. Damian Dołbaczuk - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert
Członek: dr inż. Czesław Banaś - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert w sprawach dotyczących RZD Swojec

Funkcję sekretarza będzie każdorazowo sprawował przedstawiciel Biura Zamówień Publicznych i Umów, będący członkiem komisji przetargowej, odpowiedzialny za analizę ofert oraz sporządzenie dokumentacji postępowania przetargowego.

§ 2
  1. W posiedzeniach Komisji z głosem stanowiącym udział biorą także:
    1) w sprawach dot. domów studenckich i hoteli - przedstawiciel Działu Spraw Studenckich oraz przedstawiciel samorządu studenckiego.
  2.  Na posiedzenie Komisji Przewodniczący może zapraszać przedstawicieli użytkownika remontowanego obiektu, który uczestniczy w posiedzeniu z głosem doradczym.

§ 3
  1. Do zadań Komisji należy:
    przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy zamówienia publicznego w oparciu o regulamin pracy Komisji Przetargowej w tym dokonania oceny czy wykonawcy spełniają wymagane warunki i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, wprowadzonym zarządzeniem nr 33/2017 ze zm. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 marca 2017 r.
  2. Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący lub Zastępca.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 01.01.2018 roku.


Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 29-12-2017
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 03-01-2018 11:47
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 10-02-2020 06:56