2017 rok

Zarządzenie nr 136/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 11 sierpnia 2017 roku

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej w celu wyłonienia osoby na stanowisko Kierownika wdrożenia modułu płacowego w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust.2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2016r.poz.1842 ze zmianami), § 18 ust.3 pkt.9 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§1
Powołuje się komisję rekrutacyjną w celu wyłonienia osoby na stanowisko Kierownika wdrożenia modułu płacowego w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu następującym składzie:
Przewodniczący Komisji Prof. dr hab. inż.Adam Szewczuk
Prorektor ds. rozwoju Uczelni
Członek Komisji
Mgr Urszula Paszkowska-Szczerba
Kwestor
Członek Komisji Mgr Wioletta Fałowska
Zastępca Kwestora ds. Finansowych
Członek Komisji Inż. Barbara Tedys Zastępca Dyrektora Działu Kadr i Spraw Socjalnych
Członek Komisji Mgr inż. Krzysztof Grembowski Zastępca Kanclerza ds. Administracyjno-Gospodarczych
Członek Komisji Mgr Piotr Sawicki Dyrektor Centrum Sieci Komputerowych
§2
Zadaniem komisji rekrutacyjnej jest dokonanie wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w §1 spełniającego wymogi określone w ogłoszeniu o konkursie.

§3
Komisja rekrutacyjna zobowiązana jest sporządzić protokół i przekazać go rektorowi w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zakończenia postępowania.

§4
Posiedzenia komisji nie mogą się odbywać w składzie mniejszym niż 3 osoby.

§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 11-08-2017
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 16-08-2017 11:04
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 09-02-2020 08:57