dotyczące realizacji uchwały nr 96/2012 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 czerwca 2012 r. w sprawie funkcjonowania Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) oraz § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, a także § 7 uchwały nr 36/2004 Senatu AR we Wrocławiu z dnia 23 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie Uczelnianego Systemu Oceny Jakości Kształcenia, zarządza się, co następuje:
§ 1
W Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się:
- Zadania Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia (USZJK) – załącznik 1.
- Zasady oceny zajęć dydaktycznych przez studentów i warunków w jakich są przeprowadzane – załącznik 2.
- Ankietę oceny zajęć i prowadzącego zajęcia na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich przez studentów – załącznik 3.
- Ankietę absolwenta studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich – załącznik 4.
- Ankietę oceny zajęć i prowadzącego zajęcia na studiach trzeciego stopnia – załącznik 5.
- Ankietę absolwenta studiów trzeciego stopnia – załącznik 6.
- Ankietę oceny zajęć i prowadzącego na studiach podyplomowych – załącznik 7.
- Ankietę oceny infrastruktury dydaktycznej - załącznik 8.
- Zasady hospitacji zajęć dydaktycznych – załącznik 9.
- Protokoły z hospitacji – załączniki 10-11.
- Zasady walidacji efektów kształcenia – załącznik 12.
- Wzory raportów komisji ds. zapewnienia jakości kształcenia:
- wyniki ankiet studenckich dotyczących oceny sposobu realizacji przedmiotów i osób prowadzących zajęcia – załącznik 3a,
- wyniki ankiety absolwentów studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich – załącznik 4a,
- wyniki ankiet oceny zajęć dydaktycznych i prowadzącego zajęcia na studiach trzeciego stopnia – załącznik 5a,
- wyniki ankiet absolwentów studiów trzeciego stopnia – załącznik 6a,
- wyniki ankiety słuchaczy studiów podyplomowych – załącznik 7a,
- wyniki ankiet oceny infrastruktury sal wykładowych – załącznik 8a,
- wyniki hospitacji zajęć dydaktycznych – załącznik 10a,
- wyniki hospitacji zajęć dydaktycznych prowadzonych z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość – załącznik 11a,
- walidacja efektów kształcenia – etap I – załącznik 12a,
- walidacja efektów kształcenia – etap II – załącznik 12b,
- walidacja efektów kształcenia – etap III - załącznik12c,
- średnia z ocen łącznych wszystkich przedmiotów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych – załącznik 13,
- sprawność promowania na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych – załącznik 14.
§ 2
Traci moc zarządzenie nr 108/2015 r. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 września 2015 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2016 r.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz