2016 rok

Zarządzenie nr 55/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 21 czerwca 2016 roku

w sprawie sporządzania kalkulacji planowanych kosztów postępowania związanego z przyjęciem na studia pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolite magisterskie i ich rozliczenia

Na podstawie art. 98 ust. 1 pkt 4 i ust. 2a ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (jednolity tekst Dz. U. z 2012 r. poz. 572, ze zm.) oraz § 5 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej uczelni publicznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1533) zarządzam co następuje:

§ 1
  1. Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu (zwanej dalej opłatą rekrutacyjną) w danym roku akademickim ustala rektor na podstawie kalkulacji planowanych do poniesienia kosztów w zakresie niezbędnym do wykonania czynności związanych z przyjmowaniem na studia na danym kierunku i określonym poziomie kształcenia sporządzanych przez:
    1) poszczególne wydziały;
    2) Biuro Rekrutacji w zakresie kosztów wspólnych rekrutacji.
  2. Planowane koszty postępowania rekrutacyjnego stanowią sumę wynikającą z planowanych kosztów postepowania rekrutacyjnego sporządzanych przez Biuro Rekrutacji i poszczególne wydziały.
  3. Kalkulacja planowanych kosztów postępowania rekrutacyjnego podlega kontroli merytorycznej dyrektora Biura Rekrutacji, kontroli formalno-rachunkowej kwestora/osoby upoważnionej oraz wymaga akceptacji rektora.
  4. Kalkulacja planowanych kosztów postępowania rekrutacyjnego sporządzana jest według wzoru wraz z objaśnieniami stanowiącymi załącznik do niniejszego zarządzenia.
  5. Kalkulacja zawiera następujące informacje:
    1) planowaną liczbę kandydatów na I rok studiów;
    2) planowane koszty;
    3) planowane przychody z tytułu uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.
    5.1 Na planowane przychody składają się opłaty w planowanej/ rzeczywistej wysokości wnoszone przez kandydatów.
    5.2 Na planowane koszty składają się koszty wynagrodzeń osobowych i bezosobowych wraz z pochodnymi osób biorących udział w pracach związanych z postępowaniem rekrutacyjnym oraz inne koszty związane z procesem rekrutacyjnym (m. in. zakup: materiałów, wyposażenia, usług obcych).
  6. Wynagrodzenia, składki na ubezpieczenia społeczne i inne narzuty wchodzące w skład wynagrodzeń należy zaplanować zgodnie z obowiązującymi w przepisami.
  7. Zarówno wydziały, jak i Biuro Rekrutacji sporządzają sprawozdanie z wykorzystania środków finansowych z tytułu wpłaconych opłat rekrutacyjnych w danym roku kalendarzowym.

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie po raz pierwszy do danych z wykorzystania środków finansowych z tytułu wpłaconych opłat rekrutacyjnych w 2016 r.



z upoważnienia rektora

Prorektor ds. nauki i innowacji
prof. dr hab. Tadeusz Trziszka

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 21-06-2016
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 23-06-2016 12:11
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 28-11-2022 10:00