2016 rok

Zarządzenie nr 159/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 grudnia 2016 roku

w sprawie korzystania z poczty elektronicznej przez pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1842 ze zm.) oraz § 18 ust. 3 pkt. 1 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1

Wprowadza się obowiązek posiadania i użytkowania przez każdego pracownika konta poczty elektronicznej użytkowanej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu wraz z adresem domenowym identyfikowanym z Uczelnią, tj. upwr.edu.pl.

§ 2

  1. Pracownicy i studenci są zobowiązani do korzystania z adresu poczty elektronicznej w sprawach związanych z działalnością Uczelni, w tym:
    a) do regularnego sprawdzania poczty elektronicznej z częstotliwością pozwalającą na utrzymywanie kontaktów,
    b) do wykorzystywania materiałów przesyłanych drogą elektroniczną w sposób nie gorszy niż w przypadku innego obiegu dokumentów w jednostce.
  2. Zasady tworzenia adresów poczty elektronicznej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się w załączniku nr 1 do zarządzenia.

§ 3

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Dyrektorowi Centrum Sieci Komputerowych.

§ 4

Zarządzenie obowiązuje od dnia 1.01.2017 r.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 27-12-2016
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 30-12-2016 12:17
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 28-11-2022 10:57