2016 rok

Zarządzenie nr 143/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 2 grudnia 2016 roku

w sprawie zatwierdzenia terminarza czynności rekrutacyjnych oraz internetowej rejestracji kandydatów na I rok studiów stacjonarnych drugiego stopnia, rozpoczynających się w semestrze letnim w roku akademickim 2016/2017.

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. 1842 ze zm.), § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz uchwały nr 27/2015 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 24 kwietnia 2015 r. zarządza się, co następuje:

§1

Rejestracja kandydatów na I rok studiów stacjonarnych drugiego stopnia, rozpoczynających się w semestrze letnim w roku akademickim 2016/2017 prowadzona będzie wyłącznie za pośrednictwem Internetu.

§2

Ustala się następujący terminarz rekrutacji:

 TERMINY   ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
5 grudnia 2016 r. godz. 12:00 Otwarcie systemu IRK
14 luty 2017 godz. 12:00 Zamkniecie systemu IRK dla kierunku geodezja i kartografia
8 – 14 luty 2017 r. godz. 10:00-15:00 Przyjmowania dokumentów na kierunek geodezja i kartografia
15 luty 2017 r. Egzamin na kierunek geodezja i kartografia
8 – 16 luty 2017 r. godz. 10:00-15:00 Przyjmowanie dokumentów dla pozostałych kierunków
16 luty 2017 godz. 12:00 Zamkniecie systemu IRK dla pozostałych kierunków
16 luty 2017 r. Wyniki z egzaminu na kierunek geodezja i kartografia
17 luty 2017 r. godz. 15:00 Ogłoszenie listy osób przyjętych


§3

Ustala się następujący terminarz rekrutacji dla specjalności polsko-chińskiej na kierunku architektura krajobrazu:

 TERMINY  ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
5 grudnia 2016 r. godz. 12:00 Otwarcie systemu IRK
8 stycznia 2017 r. godz. 24:00 Zamknięcie systemu IRK
9 stycznia 2017 r. (poniedziałek) godz. 14:00 Ogłoszenie listy zakwalifikowanych
10-12 stycznia 2017 r. godz. 10:00-15:00 Przyjmowanie dokumentów
13 stycznia 2017 r. godz. 15:00
Ogłoszenie listy osób przyjętych
15 stycznia 2017 r.
Przekazanie dokumentów (wersja elektroniczna) na Hunan Agricultural University in Changsha


§4

1.    Ustala się następujący terminarz dla osób niebędących obywatelami polskimi w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 października 2006 r. w sprawie podejmowania i odbywania przez cudzoziemców studiów i szkoleń oraz ich uczestniczenia w badaniach naukowych i pracach rozwojowych (Dz.U. z 2006 r. nr 190, poz. 1406 ze zm.).

 TERMINY  ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
5 grudnia 2016 r. godz. 12:00 Otwarcie systemu IRK
15 stycznia 2017 r. godz. 18:00 Zamkniecie systemu IRK
5 grudnia 2016 r. – 15 stycznia 2017 r.  Przyjmowanie zeskanowanych dokumentów drogą elektroniczną
 19 stycznia 2017 r. Ogłoszenie listy osób przyjętych


2. Kandydaci niebędący obywatelami polskimi zobowiązani są przesłać drogą elektroniczną w określonym w ust. 1 terminie komplet dokumentów określonych w Zarządzeniu nr 65/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 18 lipca 2016 r. w sprawie zasad podejmowania studiów wyższych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu przez osoby niebędące obywatelami polskimi w roku akademickim 2016/2017. Kandydaci, którzy otrzymają decyzję o przyjęciu na studia są zobowiązani do dostarczenia oryginałów lub poświadczonych kopii dokumentów do Biura Rekrutacji przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim.

3. Kandydaci, o których mowa w ust. 1 składają oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia zdrowotnego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§5

1. Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia II stopnia na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu we wskazanym w §2 i §3 terminie powinien złożyć następujące dokumenty:

a) podanie o przyjęcie na studia II stopnia na ustalonym formularzu (wydruk z systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów);

b) dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej na numer konta bankowego, indywidualnie wygenerowany dla danego kierunku studiów, na które wnosi się opłatę administracyjną, (kandydat drukuje z Systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów, po dokonaniu rejestracji);

c) oryginał lub poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich lub zaświadczenie o ukończeniu studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich;

d) poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię suplementu do dyplomu, oryginał do wglądu (nie dotyczy absolwentów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu kontynuujących naukę na studiach II stopnia na tym samych kierunku studiów);

e) orzeczenie lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do studiów na wybranym kierunku (o ile jest na danym kierunku wymagane), zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi;

f) poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię dowodu osobistego lub w przypadku cudzoziemców innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata;

g) fotografie kandydata, zgodną z wymogami obowiązującymi przy wydawaniu dowodu osobistego oraz elektroniczną wersję zdjęcia (niezbędnego do wydania elektronicznej legitymacji studenckiej – zgodnie z danymi wskazanymi na stronie www.csk.up.wroc.pl – zakładka ELS), które należy przesłać przez system Internetowej Rejestracji Kandydatów.

2. Osoby, które ukończyły inny kierunek studiów (kierunek pokrewny) i nie posiadają suplementu powinny dodatkowo dołączyć wyciąg z indeksu lub kserokopię indeksu.

3. Opłatę administracyjną należy wnieść najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji, wówczas jednak należy dokonać wpłaty wyłącznie przelewem bankowym.

§6

1. Kandydaci składają dokumenty osobiście, za pośrednictwem poczty lub przez osobę trzecią. Decyduje data dostarczenia kompletu dokumentów do kierunkowej komisji rekrutacyjnej dla danego kierunku. Dokumenty powinny zostać złożone w foliowej koszulce.

2. W celu skutecznego złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty należy do kompletu dokumentów określonych w § 5 dołączyć poświadczoną notarialnie kopię dowodu osobistego oraz notarialnie poświadczoną kopię świadectwa dojrzałości albo świadectwa dojrzałości i zaświadczenia o wynikach egzaminu maturalnego.

3. Składając dokumenty za pośrednictwem osoby trzeciej kandydat zobowiązany jest do dołączenia do dokumentów wskazanych w § 5 upoważnienia dla pełnomocnika do reprezentowania kandydata przed właściwą kierunkową komisją rekrutacyjną.

4. Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za przesłane pocztą oryginały dokumentów.

5. Miejsce przyjmowania dokumentów zostanie określone na stronie www.rekrutacja.up.wroc.pl.

6. Na wniosek kandydata kierunkowa komisja rekrutacyjna potwierdza odbiór dokumentów. Wzór potwierdzenia dla kandydata stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§7

Wykonanie zarządzenia powierza się dziekanom wydziałów, a nadzór nad wykonaniem zarządzenia prorektorowi ds. studenckich i edukacji.

§8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 02-12-2016
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 12-12-2016 14:15
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 10-02-2020 13:36