Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27.05. 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zmianami) oraz § 18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu
Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje :
§ 1
Powołuje się uczelnianą komisję inwentaryzacyjną na okres od 1 listopada 2016 r. do 31 sierpnia 2020 r. w następującym składzie:
Przewodniczący: prof. dr hab. Jan Twardoń
Wiceprzewodnicząca: mgr Jolanta Ziętek
Członkowie:
mgr Anna Kutnik – Dyrektor Działu Gospodarczego
mgr inż. Ryszard Graf – Dyrektor Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych
Zofia Karpowicz – p.o. Kierownika Działu Księgowości Materialowej
Wanda Żebrowska – przedstawiciel RZ ZNP
mgr inż. Joanna Filaczyńska – przedstawiciel KZ NSZZ „Solidarność’80”
dr inż. Włodzimierz Kita – przedstawiciel NSZZ „Solidarność”
W pracach komisji uczestniczy zainteresowany pracownik danej jednostki organizacyjnej.
§ 2
Zadania uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej oraz jej przewodniczącego, określone są w § 22 i 23 instrukcji w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w Akademii Rolniczej we
Wrocławiu wprowadzonej w życie zarządzeniem nr 11/2002 rektora Akademii Rolniczej z dnia 22 lutego 2002 roku.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka