2015 rok

Zarządzenie nr 129/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 23 grudnia 2015 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 5/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 8 stycznia 2010 roku ze zm. w sprawie zasad przygotowywania i realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej: Funduszy Strukturalnych, Inicjatyw Wspólnotowych

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zmianami), §18 ust. 3 pkt. 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§1
Wprowadza się następujące zmiany w zarządzeniu nr 5/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 8 stycznia 2010 roku ze zm. w sprawie zasad przygotowywania i realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej: Funduszy Strukturalnych, Inicjatyw Wspólnotowych :

1. §7 ust.3 otrzymuje brzmienie

„3.Pełna dokumentacja projektów współfinansowanych z funduszy unijnych (uruchomionych na podstawie Narodowego Planu Rozwoju na lata 2004-2006 oraz późniejszych), w tym oryginały dokumentów poświadczających wydatki, podlega archiwizowaniu zgodnie z zasadami przyjętymi na uczelni oraz zapisami zawartymi w umowach o dofinansowanie i powinna być przechowywana przez okres co najmniej 3 lat od daty zamknięcia Programu, w ramach którego finansowany jest Projekt.”

2. w §7 dodaje się ust.4 w brzmieniu:

„4. Z uwzględnieniem zapisów zawartych w ust 3, w przypadku Projektów, w których występuje pomoc publiczna obowiązek archiwizacji dokumentów trwa 10 lat od dnia udzielenia pomocy publicznej.”

§2
Pozostałe postanowienia zarządzenia nie ulegają zmianie.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz

Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 23-12-2015
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 23-12-2015 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 10-02-2020 08:32