2015 rok

Zarządzenie nr 120/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 25 listopada 2015 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 48/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 21 kwietnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie nr 39/2011 z 28 kwietnia 2011 roku w sprawie powołania w ramach Centrum Sieci Komputerowych Sekcji Systemów Informatycznych , Sekcji Utrzymania Infrastruktury Informatycznej i wprowadzenia w życie Regulaminu Centrum Sieci Komputerowych ustalonego Uchwałą Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego Nr 16/2000 z dnia 28.04.2000r.


Na podstawie art. 66 ust.2 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zmianami), oraz § 44 ust.3 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1

Na wniosek Prorektora ds. rozwoju uczelni oraz Prorektora ds. studenckich i kształcenia w zarządzeniu nr 48/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 21 kwietnia 2015r. zmieniającego zarządzenie nr 39/2011 z 28 kwietnia 2011 r. zmianom ulega treść paragrafów:

1. W § 2 zakres zadań Sekcji Systemów Dziekanatowych otrzymuje brzmienie:
„Do zadań Sekcji Systemów Dziekanatowych należy:
1) administrowanie systemami dziekanatowymi,
2) systematyczne wdrażanie systemów dziekanatowych na Uczelni,
3) administrowanie systemem antyplagiatowym,
4) szkolenie pracowników Uczelni w kwestii obsługi systemów dziekanatowych,
5) importowanie danych gromadzonych w systemach dziekanatowych do systemu POL-on,
6) udzielanie opinii w sprawie możliwości systemów dziekanatowych odnośnie planowanych zmian zasad przetwarzania i gromadzenia informacji, dotyczących procesu dydaktycznego i ewidencji studentów,
7) nadzór nad rozwojem komponentów systemów dziekanatowych,
8) przyjmowanie zgłoszeń o awariach, lub nieprawidłowym działaniu sprzętu i oprogramowania dotyczących systemu dziekanatowego,
9) współpraca z serwisem oraz wsparciem technicznym sprzętu i oprogramowania systemu dziekanatowego,
10) ścisła współpraca z usługodawcą wdrożenia systemu dziekanatowego,
11) współpraca z administratorami serwerów lokalnych.
12) współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. wdrożenia i obsługi systemu dziekanatowego w sprawie modyfikacji:
a) udostępnianych przez interfejs użytkownika funkcji systemu dziekanatowego,
b) zawartości i sposobu prezentacji zbiorów danych gromadzonych w systemie dziekanatowym,
13) współpraca z pracownikami innych jednostek Uczelni, a szczególnie z Działem Organizacji Studiów, Działem Spraw Studenckich oraz dziekanatami w kwestiach merytorycznego funkcjonowania systemu dziekanatowego”.

§ 3 otrzymuje brzmienie:
„Skład osobowy jednostek, o których mowa w § 2 ustala Dyrektor Centrum Sieci Komputerowych w porozumieniu z Prorektorem ds. rozwoju uczelni, a Sekcji Systemów Dziekanatowych w porozumieniu z Prorektorem ds. studenckich i kształcenia. Wszyscy pracownicy CSK podlegają Dyrektorowi Centrum Sieci Komputerowych.”

§4 otrzymuje brzmienie:
1.Traci moc Regulamin Centrum Sieci Komputerowych wprowadzony w życie zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dnia 21 kwietnia 2015 roku.
2. Nowy Regulamin Centrum Sieci Komputerowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia”.

§5 otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Centrum Sieci Komputerowych.
2. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się prorektorowi ds. rozwoju uczelni, a w odniesieniu do Sekcji Systemów Dziekanatowych - prorektorowi ds. studenckich i kształcenia.”

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


z upoważnienia rektora:
Prorektor ds. rozwoju uczelni

prof. dr hab. inż. Andrzej Drabiński

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Andrzej Drabiński
Data wytworzenia: 25-11-2015
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 25-11-2015 00:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 04-10-2022 09:49