w sprawie zatwierdzenia terminarza czynności rekrutacyjnych oraz internetowej rejestracji kandydatów na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia, rozpoczynających się w semestrze letnim w roku akademickim 2015/2016
Na podstawie art. 169 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2012 r. poz. 572 ze zm.) oraz § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i § 13
Uchwały Senatu nr 48/2014 z dnia 25 kwietnia 2014 r. w sprawie zasad i trybu przyjmowania kandydatów na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Uniwersytecie Przyrodniczym
we Wrocławiu w roku akademickim 2015/2016 zarządza się, co następuje:
§ 1
Rejestracja kandydatów na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia, rozpoczynających się w semestrze letnim w roku akademickim 2015/2016 prowadzona będzie wyłącznie za
pośrednictwem Internetu.
§ 2
- Internetowa Rejestracja Kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia, rozpoczynające się w semestrze letnim roku akademickiego 2015/2016 prowadzona będzie w
terminie:
od dnia 1 grudnia 2015 r. od godziny 12.00 do dnia 15 lutego 2016 r. do godziny 18.00.
- Kwalifikacja kandydatów na I rok studiów odbędzie się na podstawie średniej arytmetycznej z wszystkich ocen uzyskanych na studiach I stopnia (z wyjątkiem oceny z wychowania fizycznego):
po dniu 15 lutego 2016 r. po godzinie 18.00.
- Dokumenty należy składać w miejscach podanych dla poszczególnych kierunków studiów na stronie www.rekrutacja.up.wroc.pl w terminie:
od 10 lutego 2016 r. do 17 lutego 2016 r. w godzinach od 11.00 do 15.00
- Lista osób przyjętych na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych II stopnia ogłoszona będzie:
w dniu 18 lutego 2016 r. po godzinie 12.00.
§ 3
- Obowiązkowy egzamin z dla kandydatów na studia na kierunku geodezja i kartografia odbędzie się dnia 16 lutego 2016 r.
- Ogłoszenie wyników egzaminu nastąpi dnia 17 lutego 2016 r.
- Warunkiem dopuszczenia kandydata do egzaminu na kierunek geodezja i kartografia jest okazanie w dniu egzaminu dowodu tożsamości oraz dowodu wniesienia opłaty administracyjnej na numer konta
bankowego, indywidualnie wygenerowany dla kierunku geodezja i kartografia w Systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów.
- Pozostałe czynności rekrutacyjne oraz Internetowa Rejestracja Kandydatów na kierunek geodezja i kartografia w roku akademickim 2015/2016 są określone w § 2 i § 4.
§ 4
- Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia II stopnia na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu we wskazanym w § 2 ust. 3 terminie powinien złożyć następujące dokumenty:
a) podanie o przyjęcie na studia II stopnia na ustalonym formularzu (wydruk z systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów);
b) dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej na numer konta bankowego, indywidualnie wygenerowany dla danego kierunku studiów, na które wnosi się opłatę administracyjną, (kandydat drukuje z Systemu
Internetowej Rejestracji Kandydatów, po dokonaniu rejestracji);
c) świadectwo dojrzałości lub poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną jego kopię;
d) oryginał lub poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich;
e) poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię suplementu do dyplomu oryginał do wglądu;
f) orzeczenie lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do studiów na wybranym kierunku (o ile jest na danym kierunku wymagane), zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami
prawnymi;
g) poświadczoną przez kierunkową komisję rekrutacyjną kopię dowodu osobistego lub w przypadku cudzoziemców innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata;
h) fotografie kandydata, zgodną z wymogami obowiązującymi przy wydawaniu dowodu osobistego oraz elektroniczną wersję zdjęcia (niezbędnego do wydania elektronicznej legitymacji studenckiej –
zgodnie z danymi wskazanymi na stronie www.csk.up.wroc.pl – zakładka ELS), które należy przesłać przez system Internetowej Rejestracji
Kandydatów.
- Osoby, które ukończyły inny kierunek studiów (kierunek pokrewny) i nie posiadają suplementu powinny dodatkowo dołączyć wyciąg z indeksu lub kserokopię indeksu.
- Opłatę administracyjną należy wnieść najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji, wówczas jednak należy dokonać wpłaty wyłącznie przelewem bankowym.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się dziekanom wydziałów, a nadzór nad wykonaniem zarządzenia prorektorowi ds. rozwoju uczelni.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz