w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 130/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 października 2011 roku w sprawie wykonania uchwały nr 59/2011 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2011 r. w sprawie przekształcenia pozawydziałowej jednostki Centrum Kształcenia Ustawicznego, oraz Ponadregionalnego Rolniczego Centrum Kongresowego w Pawłowicach w Centrum Kształcenia Ustawicznego (połączenie jednostek) oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r. ze zm.
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27.05. 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. tekst jednolity z 2012 r. nr 164, poz. 1365 z późniejszymi zmianami) oraz § 18 ust. 3 Statutu
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje :
§ 1
W zarządzeniu nr 130/2011
Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 października 2011 roku w § 4 wykreśla się pkt 7.
§ 2
Na wniosek Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu
Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r. ze zm. wprowadza się następujące zmiany:
W § 71 otrzymuje brzmienie:
- Dział Gospodarczy:
1) administruje nieruchomościami Uczelni oraz obiektami i terenami przyjętymi w użytkowanie, nieruchomościami w obrębie Pawłowic, z wyjątkiem nieruchomości po byłych
rolniczych zakładach doświadczalnych,
2) prowadzi ewidencję nieruchomości i środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych,
3) nadzoruje racjonalne użytkowanie i eksploatację nieruchomości oraz przedmiotów wyposażenia,
4) organizuje prace z zakresu zagospodarowania terenów zielonych i ich utrzymania,
5) organizuje całokształt działalności w zakresie estetycznego wyglądu, czystości i porządku w obiektach Uczelni i w ich otoczeniu,
6) współpracuje z Działem Technicznym oraz Działem Konserwacji i Napraw w zakresie utrzymania sprawności i stanu technicznego budynków,
pomieszczeń i urządzeń w budynkach,
7) przygotowuje bazę noclegowo-szkoleniową Centrum Kształcenia Ustawicznego,
8) prowadzi obsługę klientów Centrum Kształcenia Ustawicznego,
9) przygotowuje i dekoruje obiekty, sale oraz inne pomieszczenia na organizowane uroczystości,
10) zawiera umowy związane z użytkowaniem nieruchomości,
11) administruje lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Uczelni,
12) organizuje dostawy, prowadzi ewidencję oraz kontroluje zużycie opału,
13) organizuje i zabezpiecza działanie systemu ochrony mienia przed kradzieżą, włamaniami lub innymi czynnikami powodującymi zagrożenie utraty, uszkodzenia lub
zniszczenia,
14) organizuje system ewidencji, wydawania i przyjmowania kluczy,
15) prowadzi ewidencję poboru energii i wody w rozbiciu na poszczególne obiekty oraz kontroluje ich zużycie,
16) ustala normy zużycia środków czystości i kontroluje ich wykorzystanie,
17) oznacza składniki majątkowe,
18) organizuje i zapewnia prawidłową pracę pracowników obsługi,
19) przygotowuje projekty umów w zakresie współpracy z innymi podmiotami o świadczenie różnego rodzaju usług komunalnych,
20) prowadzi zakup biletów komunikacji miejskiej dla pracowników w celach służbowych,
21) prowadzi procedury przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych na różnego rodzaju usługi komunalne,
22) prowadzi rejestr umów dotyczący najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości i rzeczy ruchomych będącymi w administrowaniu działu,
23) inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z zakresem prac działu i ich bieżącą aktualizację,
24) sprawuje kontrolę zarządczą spraw związanych z zakresem działania.
- Zadania określone w ust. 1 pkt 1) nie dotyczą domów studenckich, ośrodka wypoczynkowego, a także nieruchomości i lokali mieszkalnych po byłych rolniczych zakładach doświadczalnych będących w
administrowaniu rolniczego zakładu doświadczalnego i stacji badawczo-dydaktycznych za wyjątkiem nieruchomości w obrębie Pawłowic.
- W ramach działu działa pięć rejonów administracyjnych prowadzących całokształt spraw związanych z administrowaniem obiektami, porządkiem, estetyką, zabezpieczeniem majątku, o nazwach:
„Norwida”, „Kliniki”, „Grunwaldzki”, „Biskupin”, „Pawłowice”.
- Kierownicy rejonów administracyjnych podlegają funkcjonalnie dyrektorowi Działu Gospodarczego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 czerwca 2013 r.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz