2013 rok

Zarządzenie nr 80/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 czerwca 2013 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 130/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 października 2011 roku w sprawie wykonania uchwały nr 59/2011 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2011 r. w sprawie przekształcenia pozawydziałowej jednostki Centrum Kształcenia Ustawicznego, oraz Ponadregionalnego Rolniczego Centrum Kongresowego w Pawłowicach w Centrum Kształcenia Ustawicznego (połączenie jednostek) oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r. ze zm.


Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27.05. 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. tekst jednolity z 2012 r. nr 164, poz. 1365 z późniejszymi zmianami) oraz § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje :

§ 1

zarządzeniu nr 130/2011 Rektora  Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu  z dnia 17 października 2011 roku w § 4  wykreśla się  pkt 7.

§ 2

Na wniosek Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r. ze zm. wprowadza się następujące zmiany:

W § 71 otrzymuje brzmienie:

  1. Dział Gospodarczy:
    1)    administruje nieruchomościami Uczelni oraz obiektami i terenami przyjętymi w użytkowanie, nieruchomościami w obrębie Pawłowic, z wyjątkiem nieruchomości po byłych rolniczych zakładach doświadczalnych,
    2)    prowadzi ewidencję nieruchomości i środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych,
    3)    nadzoruje racjonalne użytkowanie i eksploatację nieruchomości oraz przedmiotów wyposażenia,
    4)    organizuje prace z zakresu zagospodarowania terenów zielonych i ich utrzymania,
    5)    organizuje całokształt działalności w zakresie estetycznego wyglądu, czystości i porządku w obiektach Uczelni i w ich otoczeniu,
    6)    współpracuje z Działem Technicznym oraz Działem Konserwacji i Napraw w zakresie utrzymania sprawności i stanu technicznego budynków,
    pomieszczeń i urządzeń w budynkach,
    7)    przygotowuje bazę noclegowo-szkoleniową Centrum Kształcenia Ustawicznego,
    8)    prowadzi obsługę klientów Centrum Kształcenia Ustawicznego,
    9)    przygotowuje i dekoruje obiekty, sale oraz inne pomieszczenia na organizowane uroczystości,
    10)    zawiera umowy związane z użytkowaniem nieruchomości,
    11)    administruje lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Uczelni,
    12)    organizuje dostawy, prowadzi ewidencję oraz kontroluje zużycie opału,
    13)    organizuje i zabezpiecza działanie systemu ochrony mienia przed kradzieżą, włamaniami lub innymi czynnikami powodującymi zagrożenie utraty, uszkodzenia lub zniszczenia,
    14)    organizuje system ewidencji, wydawania i przyjmowania kluczy,
    15)    prowadzi ewidencję poboru energii i wody w rozbiciu na poszczególne obiekty oraz kontroluje ich zużycie,
    16)    ustala normy zużycia środków czystości i kontroluje ich wykorzystanie,
    17)    oznacza składniki majątkowe,
    18)    organizuje i zapewnia prawidłową pracę pracowników obsługi,
    19)    przygotowuje projekty umów w zakresie współpracy z innymi podmiotami o świadczenie różnego rodzaju usług komunalnych,
    20)    prowadzi zakup biletów komunikacji miejskiej dla pracowników w celach służbowych,
    21)    prowadzi procedury przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych na różnego rodzaju usługi komunalne,
    22)    prowadzi rejestr umów dotyczący najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości i rzeczy ruchomych będącymi w administrowaniu działu,
    23)    inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z zakresem prac działu i ich bieżącą aktualizację,
    24)    sprawuje kontrolę zarządczą spraw związanych z zakresem działania.

  2. Zadania określone w ust. 1 pkt 1) nie dotyczą domów studenckich, ośrodka wypoczynkowego, a także nieruchomości i lokali mieszkalnych po byłych rolniczych zakładach doświadczalnych będących w administrowaniu rolniczego zakładu doświadczalnego i stacji badawczo-dydaktycznych za wyjątkiem nieruchomości w obrębie Pawłowic.

  3. W ramach działu działa pięć rejonów administracyjnych prowadzących całokształt spraw związanych z administrowaniem obiektami, porządkiem, estetyką, zabezpieczeniem majątku, o nazwach: „Norwida”, „Kliniki”, „Grunwaldzki”, „Biskupin”, „Pawłowice”.

  4. Kierownicy rejonów administracyjnych podlegają funkcjonalnie dyrektorowi Działu Gospodarczego.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 czerwca 2013 r.


Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz


Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 130/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 października 2011 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 roku

Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 03-06-2013
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 03-06-2013 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 13-02-2020 17:41