w sprawie powołania Komisji odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach ww. portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) - Etap II
§ 1
Powołuje się Komisję odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie
kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach ww. portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) - Etap II,
w następującym składzie:
1. Prof. dr hab. Alina Wieliczko - przewodniczący komisji;
2. Mgr inż. Bartłomiej Wojdyło – zastępca przewodniczącego komisji;
3. Mgr inż. Ewelina Franczak – członek komisji;
4. Mgr Barbara Szłapka - członek komisji;
5. inż. Grzegorz Siedlecki – sekretarz.
§ 2
Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z odbioru przedmiotu zamówienia określonego w § 1 i przekazać go bez zbędnej zwłoki rektorowi.
Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz
Wytworzył: | Roman Kołacz |
---|---|
Data wytworzenia: | 20-09-2013 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 20-09-2013 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 13-02-2020 17:54 |