2012 rok

Zarządzenie nr 30/2012 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 2 marca 2012 roku

w sprawie przekształcenia Biura Informacji i Promocji Uczelni i wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r.

Na podstawie art. 66 ust. 2 i art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zmianami) oraz § 24 ust. 3 i § 123 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Dotychczasowe Biuro Informacji i Promocji Uczelni przekształca się w Biuro Informacji i Promocji.

  2. Jednostka finansowana jest ze środków administracji uczelni.

  3. Biuro Informacji i Promocji posiada symbol organizacyjny „IBI”.

§ 2

Zakres zadań Biura Informacji i Promocji:

  1. Kreuje politykę promocyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  2. Buduje wizerunek rynkowy uczelni zgodnie z przyjętą strategią promocyjną.

  3. Nadzoruje opracowanie i wdrażanie systemu identyfikacji wizualnej.

  4. Planuje i realizuje kampanie promocyjne i PR na szczeblu uczelnianym.

  5. Współpracuje przy organizacji konferencji oraz wystąpień wystawienniczych organizowanych przez wydziały.

  6. Opiniuje wszelkie działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pod kątem ich zgodności z przyjętą strategią promocyjną uczelni oraz docelowego wizerunku uniwersytetu.

  7. Opiniuje wszystkie wydawnictwa promocyjne edytowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  8. Współpracuje z redakcją GŁOSU UCZELNI.

  9.  Rozsyła informacje do mediów przygotowane przez rzecznika prasowego uczelni.

  10. Opracowuje strukturę serwisu internetowego uczelni oraz kolejne jego modyfikacje obejmujące zawartość merytoryczną, dostępność informacji i szatę graficzną.

  11. Prowadzi nadzór merytoryczny nad serwisem internetowym uczelni oraz obsługę stron internetowych zawierających informacje stałe, aktualności, ogłoszenia i zapowiedzi konferencji oraz stron Biuletynu Informacji Publicznej.

  12. Opracowuje strukturę serwisu rekrutacyjnego oraz wdraża jego kolejne modyfikacje, a także administruje serwisem i redaguje zamieszczane tam informacje.

  13. Utrzymuje kontakty ze szkołami ponadgimnazjalnymi, przeprowadza warsztaty dla uczniów i organizuje spotkania na terenie uczelni.

  14. Organizuje wolontariat studencki do promocji oferty edukacyjnej.

  15.  Prowadzi systematyczne badania opinii.

  16. Prowadzi archiwum informacji medialnych dotyczących Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i szkolnictwa wyższego.

  17. Prowadzi optymalizację serwisu uczelni i serwisu rekrutacyjnego pod kątem wyszukiwarek internetowych.

  18. Administruje profilami uczelni na portalach edukacyjnych i społecznościowych.

  19. Organizuje wystawy okolicznościowe.

  20. Prowadzi archiwum fotograficzne.

  21. Inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z funkcjonowaniem Biura Informacji i Promocji i ich bieżącą aktualizację.

  22. Wykonuje kontrolę zarządczą związaną z zakresem działania.

§ 3

Biuro, o którym mowa w § 1, podlega bezpośrednio prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji uczelni.

§ 4

Wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu Organizacyjnego uczelni wprowadzonego w życie zarządzeniem rektora nr 56/2010 r. z 31 marca 2010 r.:

  1. § 12 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Biuro Informacji i Promocji”.

  2. § 22 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Biurem Informacji i Promocji”.

  3. W schemacie graficznym str. 25 „Jednostki organizacyjne podległe bezpośrednio prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji uczelni” Biuro Informacji i Promocji Uczelni otrzymuje nazwę „Biuro Informacji i Promocji”.

  4. § 61 otrzymuje brzmienie:
    㤠61

    Biuro Informacji i Promocji:

    1)  Kreuje politykę promocyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

    2)  Buduje wizerunek rynkowy uczelni zgodnie z przyjętą strategią promocyjną.

    3)  Nadzoruje opracowanie i wdrażanie systemu identyfikacji wizualnej.

    4)  Planuje i realizuje kampanie promocyjne i PR na szczeblu uczelnianym.

    5)  Współpracuje przy organizacji konferencji oraz wystąpień wystawienniczych organizowanych przez wydziały.

    6)  Opiniuje wszelkie działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pod kątem ich zgodności z przyjętą strategią promocyjną uczelni oraz docelowego wizerunku uniwersytetu.

    7)  Opiniuje wszystkie wydawnictwa promocyjne edytowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

    8)  Współpracuje z redakcją GŁOSU UCZELNI.

    9)  Rozsyła informacje do mediów przygotowane przez rzecznika prasowego uczelni.

    10) Opracowuje strukturę serwisu internetowego uczelni oraz kolejne jego modyfikacje obejmujące zawartość merytoryczną, dostępność informacji i szatę graficzną.

    11)  Prowadzi nadzór merytoryczny nad serwisem internetowym uczelni oraz obsługę stron internetowych zawierających informacje stałe, aktualności, ogłoszenia i zapowiedzi konferencji oraz stron Biuletynu Informacji Publicznej.

    12)  Opracowuje strukturę serwisu rekrutacyjnego oraz wdraża jego kolejne modyfikacje, a także administruje serwisem i redaguje zamieszczane tam informacje.

    13)  Utrzymuje kontakty ze szkołami ponadgimnazjalnymi, przeprowadza warsztaty dla uczniów i organizuje spotkania na terenie uczelni.

    14)  Organizuje wolontariat studencki do promocji oferty edukacyjnej.

    15)  Prowadzi systematyczne badania opinii.

    16)  Prowadzi archiwum informacji medialnych dotyczących Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i szkolnictwa wyższego.

    17)  Prowadzi optymalizację serwisu uczelni i serwisu rekrutacyjnego pod kątem wyszukiwarek internetowych.

    18)  Administruje profilami uczelni na portalach edukacyjnych i społecznościowych.

    19)  Organizuje wystawy okolicznościowe.

    20)  Prowadzi archiwum fotograficzne.

    21)  Inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z funkcjonowaniem Biura Informacji i Promocji i ich bieżącą aktualizację.

    22)  Wykonuje kontrolę zarządczą związaną z zakresem działania.”

  5. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego „Wykaz symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” pkt VIII lit. E ppkt 3 otrzymuje brzmienie: „Biuro Informacji i Promocji IBI” .

  6. Pozostałe postanowienia Regulaminu nie ulegają zmianie.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz


Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 02-03-2012
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 02-03-2012 00:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 11-08-2022 10:53