w sprawie przekształcenia Biura Informacji i Promocji Uczelni i wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r.
Na podstawie art. 66 ust. 2 i art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zmianami) oraz § 24 ust. 3 i § 123 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
- Dotychczasowe Biuro Informacji i Promocji Uczelni przekształca się w Biuro Informacji i Promocji.
- Jednostka finansowana jest ze środków administracji uczelni.
- Biuro Informacji i Promocji posiada symbol organizacyjny „IBI”.
§ 2
Zakres zadań Biura Informacji i Promocji:
- Kreuje politykę promocyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Buduje wizerunek rynkowy uczelni zgodnie z przyjętą strategią promocyjną.
- Nadzoruje opracowanie i wdrażanie systemu identyfikacji wizualnej.
- Planuje i realizuje kampanie promocyjne i PR na szczeblu uczelnianym.
- Współpracuje przy organizacji konferencji oraz wystąpień wystawienniczych organizowanych przez wydziały.
- Opiniuje wszelkie działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pod kątem ich zgodności z przyjętą strategią promocyjną uczelni oraz docelowego wizerunku uniwersytetu.
- Opiniuje wszystkie wydawnictwa promocyjne edytowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Współpracuje z redakcją GŁOSU UCZELNI.
- Rozsyła informacje do mediów przygotowane przez rzecznika prasowego uczelni.
- Opracowuje strukturę serwisu internetowego uczelni oraz kolejne jego modyfikacje obejmujące zawartość merytoryczną, dostępność informacji i szatę graficzną.
- Prowadzi nadzór merytoryczny nad serwisem internetowym uczelni oraz obsługę stron internetowych zawierających informacje stałe, aktualności, ogłoszenia i zapowiedzi konferencji oraz stron Biuletynu Informacji Publicznej.
- Opracowuje strukturę serwisu rekrutacyjnego oraz wdraża jego kolejne modyfikacje, a także administruje serwisem i redaguje zamieszczane tam informacje.
- Utrzymuje kontakty ze szkołami ponadgimnazjalnymi, przeprowadza warsztaty dla uczniów i organizuje spotkania na terenie uczelni.
- Organizuje wolontariat studencki do promocji oferty edukacyjnej.
- Prowadzi systematyczne badania opinii.
- Prowadzi archiwum informacji medialnych dotyczących Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i szkolnictwa wyższego.
- Prowadzi optymalizację serwisu uczelni i serwisu rekrutacyjnego pod kątem wyszukiwarek internetowych.
- Administruje profilami uczelni na portalach edukacyjnych i społecznościowych.
- Organizuje wystawy okolicznościowe.
- Prowadzi archiwum fotograficzne.
- Inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z funkcjonowaniem Biura Informacji i Promocji i ich bieżącą aktualizację.
- Wykonuje kontrolę zarządczą związaną z zakresem działania.
§ 3
Biuro, o którym mowa w § 1, podlega bezpośrednio prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji uczelni.
§ 4
Wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu Organizacyjnego uczelni wprowadzonego w życie zarządzeniem rektora nr 56/2010 r. z 31 marca 2010 r.:
- § 12 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Biuro Informacji i Promocji”.
- § 22 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Biurem Informacji i Promocji”.
- W schemacie graficznym str. 25 „Jednostki organizacyjne podległe bezpośrednio prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji uczelni” Biuro Informacji i Promocji Uczelni otrzymuje nazwę „Biuro Informacji i Promocji”.
- § 61 otrzymuje brzmienie:
„§ 61
Biuro Informacji i Promocji:
1) Kreuje politykę promocyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
2) Buduje wizerunek rynkowy uczelni zgodnie z przyjętą strategią promocyjną.
3) Nadzoruje opracowanie i wdrażanie systemu identyfikacji wizualnej.
4) Planuje i realizuje kampanie promocyjne i PR na szczeblu uczelnianym.
5) Współpracuje przy organizacji konferencji oraz wystąpień wystawienniczych organizowanych przez wydziały.
6) Opiniuje wszelkie działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pod kątem ich zgodności z przyjętą strategią promocyjną uczelni oraz docelowego wizerunku uniwersytetu.
7) Opiniuje wszystkie wydawnictwa promocyjne edytowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
8) Współpracuje z redakcją GŁOSU UCZELNI.
9) Rozsyła informacje do mediów przygotowane przez rzecznika prasowego uczelni.
10) Opracowuje strukturę serwisu internetowego uczelni oraz kolejne jego modyfikacje obejmujące zawartość merytoryczną, dostępność informacji i szatę graficzną.
11) Prowadzi nadzór merytoryczny nad serwisem internetowym uczelni oraz obsługę stron internetowych zawierających informacje stałe, aktualności, ogłoszenia i zapowiedzi konferencji oraz stron Biuletynu Informacji Publicznej.
12) Opracowuje strukturę serwisu rekrutacyjnego oraz wdraża jego kolejne modyfikacje, a także administruje serwisem i redaguje zamieszczane tam informacje.
13) Utrzymuje kontakty ze szkołami ponadgimnazjalnymi, przeprowadza warsztaty dla uczniów i organizuje spotkania na terenie uczelni.
14) Organizuje wolontariat studencki do promocji oferty edukacyjnej.
15) Prowadzi systematyczne badania opinii.
16) Prowadzi archiwum informacji medialnych dotyczących Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i szkolnictwa wyższego.
17) Prowadzi optymalizację serwisu uczelni i serwisu rekrutacyjnego pod kątem wyszukiwarek internetowych.
18) Administruje profilami uczelni na portalach edukacyjnych i społecznościowych.
19) Organizuje wystawy okolicznościowe.
20) Prowadzi archiwum fotograficzne.
21) Inicjuje opracowanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z funkcjonowaniem Biura Informacji i Promocji i ich bieżącą aktualizację.
22) Wykonuje kontrolę zarządczą związaną z zakresem działania.”
- W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego „Wykaz symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” pkt VIII lit. E ppkt 3 otrzymuje brzmienie: „Biuro Informacji i Promocji IBI” .
- Pozostałe postanowienia Regulaminu nie ulegają zmianie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz