2012 rok

Zarządzenie nr 128/2012 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 września 2012 roku

w sprawie powołania rektorskiej komisji ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów na okres od 1.09.2012 r. do 31.12.2013 r.

Na podstawie art. 66 ust.2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zmianami), §18 ust. 3 pkt. 9 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. ze zm.) zarządza się, co następuje:


§ 1

Powołuje się rektorską komisję ds. przeprowadzania przetargów ds. inwestycji i remontów w okresie od 1.09.2012 r. do 31.12.2013 r. w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w składzie:

Przewodniczący komisji:       

mgr inż. Krzysztof Grembowski            - odpowiedzialny za przeprowadzenie całego postępowania przetargowego

Wiceprzewodniczący komisji:    

mgr Marcin Makowski                         - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert

Członek: mgr Anna Kutnik                  - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert

Członek: Zofia Golińska-Zalewska         - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert

Członek: Jacek Kubica                       - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert

Członek: mgr Beata Piasecka              - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert

Członek: mgr Mirosław Łukaszuk          - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert

Członek: mgr inż. Katarzyna Budzyńska - odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert

Członek: inż. Robert Niedźwiecki         - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert

Członek: mgr Paweł Korzeniowski        - odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert

Funkcję sekretarza będzie każdorazowo sprawował przedstawiciel Biura Zamówień Publicznych i Umów, będący członkiem komisji przetargowej, odpowiedzialny za analizę ofert oraz sporządzenie dokumentacji postępowania przetargowego.


§ 2

1. W posiedzeniach Komisji z głosem stanowiącym udział biorą także:

1) w sprawach dot. domów studenckich i hoteli - przedstawiciel Działu Spraw Studenckich oraz przedstawiciel samorządu studenckiego,

2) w sprawach dot. rolniczych zakładów doświadczalnych – Dyrektor Biura ds. RZD.

2. Obsługę techniczną Komisji pełni pracownik Działu Technicznego wskazany przez Kierownika Działu.

3. Na posiedzenie Komisji Przewodniczący może zapraszać przedstawicieli użytkownika remontowanego obiektu, który uczestniczy w posiedzeniu z głosem doradczym.


§ 3

1. Do zadań Komisji należy:

1) przeprowadzenie przetargu w oparciu o regulamin pracy Komisji Przetargowej powołany do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, wprowadzonym zarządzeniem nr 66/2010 ze zm. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z 17 maja 2010 r.

2) sporządzenie protokołu z tej czynności i przekazanie go Kanclerzowi uczelni w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty przetargu.

2. Posiedzenia Komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 4 osoby.

3. Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący lub Zastępca.


§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 01.09.2012 roku.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz



Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 10-09-2012
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 10-09-2012 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 14-02-2020 19:50