2011 rok

Zarządzenie nr 69/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 czerwca 2011 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji, której zadaniem będzie rozstrzygnięcie postępowania związanego z wyborem najkorzystniejszej oferty na przeprowadzenie audytu IT dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zmianami), § 48 ust. 2 pkt. 8 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:


§ 1

Powołuje się doraźną komisję, której zadaniem będzie rozstrzygnięcie postępowania związanego z wyborem najkorzystniejszej oferty na przeprowadzenie audytu IT dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w następującym składzie:

Przewodniczący Komisji

dr hab. inż. Deta Łuczycka

Wydział Przyrodniczo - Technologiczny

Członek komisji

dr inż. Jacek Markowski

Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji

Członek komisji

dr inż. Piotr Regiec

Wydział Nauk o Żywności

Członek komisji

dr inż. Piotr Kuc

Wydział Przyrodniczo - Technologiczny

Członek komisji

dr Tadeusz Kozar

Biblioteka Główna

Członek komisji

mgr inż. Sebastian Ploch

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Sekretarz

mgr Barbara Szłapka

Centrum Sieci Komputerowych

 


§ 2

Komisja jest zespołem powołanym do oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty na przeprowadzenie audytu IT dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

§ 3

Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z dokonanego wyboru najkorzystniejszej oferty i przekazać go prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji Uczelni celem zatwierdzenia.

§ 4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Rektor

 prof. dr hab. Roman Kołacz



Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 22-06-2011
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 22-06-2011 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 17-02-2020 17:43