w sprawie powołania komisji do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art.66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późniejszymi zmianami), § 48 ust. 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu oraz zgodnie z pismem Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia nr WBZ-OC.5555.16.1.2011.AL z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie gospodarki
materiałowo technicznej sprzętem obrony cywilnej, celem przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji wyżej wymienionego sprzętu, zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, w następującym składzie:
Przewodniczący: mgr Stanisław Powalski
Członkowie: mgr Iwona Raba
Jolanta Sójka
§ 2
Komisja jest zespołem powołanym do ustalenia stanu technicznego sprzętu obrony cywilnej, jego dalszej przydatności do użycia, przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji tego sprzętu.
§ 3
- Przewodniczący komisji sporządzi protokół z dokonanego przeklasyfikowania i wybrakowania. Protokół należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz przewodniczący komisji
przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2011 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji
uczelni.
- Po wybrakowaniu komisja dokona inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej wg stanu na dzień 31.12.2011 r. Z przeprowadzonych czynności przewodniczący komisji sporządzi protokół – zestawienie
inwentaryzacyjne w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz protokołu przewodniczący komisji przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia w
nieprzekraczalnym terminie do 6 stycznia 2012 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji uczelni.
- Przewodniczący komisji po sporządzeniu protokołu wybrakowania przekaże sprzęt obrony cywilnej do magazynu WBiZK UM celem utylizacji i sporządzi protokół przekazania.
§ 4
Przewodniczący komisji zobowiązany jest przekazać wszystkie protokoły z dokonanych czynności Rektorowi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty ich sporządzenia celem ich zatwierdzenia.
§ 5
Posiedzenia komisji mogą odbywać się tylko w pełnym składzie.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz