2011 rok

Zarządzenie nr 168/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 1 grudnia 2011 roku

w sprawie powołania komisji do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art.66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późniejszymi zmianami), § 48 ust. 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz zgodnie z pismem Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia nr WBZ-OC.5555.16.1.2011.AL z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie gospodarki materiałowo technicznej sprzętem obrony cywilnej, celem przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji wyżej wymienionego sprzętu, zarządza się co następuje:

  § 1

Powołuje się komisję do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, w następującym składzie:

Przewodniczący: mgr Stanisław Powalski

Członkowie: mgr Iwona Raba

                 Jolanta Sójka

§ 2

Komisja jest zespołem powołanym do ustalenia stanu technicznego sprzętu obrony cywilnej, jego dalszej przydatności do użycia, przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji tego sprzętu.

 § 3

  1. Przewodniczący komisji sporządzi protokół z dokonanego przeklasyfikowania i wybrakowania. Protokół należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz przewodniczący komisji przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2011 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji uczelni.

  2. Po wybrakowaniu komisja dokona inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej wg stanu na dzień 31.12.2011 r. Z przeprowadzonych czynności przewodniczący komisji sporządzi protokół – zestawienie inwentaryzacyjne w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz protokołu przewodniczący komisji przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia w nieprzekraczalnym terminie do 6 stycznia 2012 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji uczelni.

  3. Przewodniczący komisji po sporządzeniu protokołu wybrakowania przekaże sprzęt obrony cywilnej do magazynu WBiZK UM celem utylizacji i sporządzi protokół przekazania.

§ 4

Przewodniczący komisji zobowiązany jest przekazać wszystkie protokoły z dokonanych czynności Rektorowi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty ich sporządzenia celem ich zatwierdzenia.

§ 5

Posiedzenia komisji mogą odbywać się tylko w pełnym składzie.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz



Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 01-12-2011
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 01-12-2011 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 17-02-2020 17:47