2011 rok

Zarządzenie nr 135/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 20 października 2011 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie dostawa z podziałem na części: Część 1: dostawa i montaż zestawu dydaktycznego dla Sali VII W oraz wymiana wideoprojektorów w 4 salach wykładowych, Część 2: dostawa przenośnych zestawów dydaktycznych (2 kpl.) oraz 3 specjalistycznych stacji graficznych, część 3: dostawa i montaż wideoprojektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zmianami), § 48 ust. 2 pkt  8 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113  poz. 759 z 2010 r. ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego , którego przedmiotem będzie dostawa z podziałem na części: Część 1: dostawa i montaż zestawu dydaktycznego dla Sali VII W oraz wymiana wideoprojektorów w 4 salach wykładowych, Część 2: dostawa przenośnych zestawów dydaktycznych ( 2 kpl.) oraz 3 specjalistycznych stacji graficznych, część 3: dostawa i montaż wideoprojektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, w następującym składzie:

Przewodniczący Komisji

Zbigniew Kukowski

odpowiedzialny za  prawidłowe przeprowadzenie postępowania, zwołuje i przewodniczy komisji,

Członek komisji

Andrzej Pantera

odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert,

Członek komisji

Janina Krupicka

odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert,

Członek komisji

Paweł Korzeniowski

odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert .

 § 2

1.    Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

2.    Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r.)

§ 3

Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji Uczelni celem zatwierdzenia.

§ 4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

   Rektor

   prof. dr hab. Roman Kołacz



Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 20-10-2011
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 20-10-2011 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 17-02-2020 17:46