2009 rok

Zarządzenie nr 78/2009 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 18 maja 2009 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie ustalenia zasad postępowania na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w związku z zawieraniem umów cywilnych i dokonywania innych czynności prawnych

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. nr 164, poz. 1365 z późniejszymi zmianami) oraz § 48 ust. 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

  § 1

1. Ustala się:

1) Obowiązek rejestrowania wszystkich umów zawieranych przez jednostki organizacyjne uczelni w Centralnym Rejestrze Umów (CRU), za wyjątkiem umów o prace badawcze, współpracy z zagranicą, o współfinansowanie projektów ze środków Unii Europejskiej, które są rejestrowane odpowiednio przez Dział Nauki, Dział Współpracy z Zagranicą, Biuro ds. Projektów i Funduszy Unii Europejskiej,

2) Zasady postępowania w związku z zawieraniem umów cywilnych i dokonywaniem innych czynności prawnych, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia,

3) Wzór rejestru pełnomocnictw, upoważnień, stanowiący załącznik nr 2 do zarządzenia,

4) Wzór upoważnienia do dysponowania publicznymi środkami finansowymi, stanowiący załącznik nr 3 i 4 do zarządzenia,

5) Wzór potwierdzenia przyjęcia uprawnień i obowiązków w zakresie dysponowania publicznymi środkami finansowymi, stanowiący załącznik nr 3a i 4a do zarządzenia,

6) Wzór Centralnego Rejestru Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, stanowiący załącznik nr 5 do zarządzenia.

2. Nie podlegają rejestracji w CRU porozumienia i ugody zawierane przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.

  § 2

Oprócz Centralnego Rejestru Umów rejestracja umów prowadzona jest także na dotychczasowych zasadach w działach merytorycznych:

1) Dział Nauki – umowy o prace badawcze,

2) Biuro ds. Projektów i Funduszy Unii Europejskiej – umowy o dofinansowanie projektów z Funduszy Strukturalnych, Inicjatyw Wspólnotowych,

3) Dział Współpracy z Zagranicą – umowy o współpracę z zagranicą i umowy (kontrakty) o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Programów Ramowych Unii Europejskiej,

4) Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych – umowy zawarte w trybie ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) na zakup i remont aparatury badawczej, dydaktycznej, maszyn rolniczych i innych urządzeń stanowiących środki trwałe, zakup odczynników, materiałów chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego, na wykonanie i remont sieci komputerowej, sprzętu komputerowego, zakup programów komputerowych,

5) Biuro Zamówień Publicznych i Umów – umowy zawierane przez uczelnię w trybie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 r., nr 223, poz. 1655 ze zm.), z wyjątkiem umów dotyczących zakupu aparatury dydaktycznej, maszyn rolniczych i innych urządzeń stanowiących środki trwałe i innych materiałów, których rejestr prowadzi Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych,

6) Samodzielna Sekcja ds. Innowacji i Promocji Absolwentów – umowy dotyczące współpracy z gospodarką oraz umów wdrożeniowych,

7) Dział Gospodarczy – umowy związane ze zbyciem, najmem, dzierżawą lub obciążeniem nieruchomości oraz rzeczy ruchomych będących we władaniu uczelni z wyjątkiem nieruchomości po byłych rolniczych zakładach doświadczalnych lub będących we władaniu RZD Swojec, a także zarządzanych przez Dział Spraw Studenckich,

8) Dział Transportu – umowy związane ze zbyciem lub wynajmem środków transportowych,

9) Główny Specjalista ds. RZD – umowy związane ze zbyciem, najmem, dzierżawą lub obciążeniem nieruchomości po byłych Rolniczych Zakładach Doświadczalnych,

10)Kierownicy jednostek organizacyjnych, wszystkie umowy nie wymienione w pkt 1-9, dotyczące drobnych spraw związanych z funkcjonowaniem jednostki, z wyjątkiem robót budowlanych, których wartość nie przekracza 5.000 euro.

  § 3

Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych do zapoznania wszystkich pracowników z niniejszym zarządzeniem i zapewnienia przestrzegania zarządzenia.

  § 4

Nieprzestrzeganie zasad postępowania, o których mowa w § 1 pkt 1 i 2 zarządzenia skutkuje odpowiedzialnością dyscyplinarną pracowników.

  § 5

1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2009 r.

2. Traci moc zarządzenie rektora nr 10/2003 z dnia 7 lutego 2003 r. w sprawie prowadzenia rejestru umów zawieranych przez uczelnię zmienione zarządzeniem nr 16/2003 z 14 marca 2003.

 

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz

Pliki do pobrania

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 62/2012 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 kwietnia 2012 roku
akt uchylający Zarządzenie nr 22/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 lutego 2013 roku
tekst jednolity Obwieszczenie Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 lipca 2012 roku

Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 18-05-2009
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 18-05-2009 00:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 22-08-2022 10:11