2009 rok

Zarządzenie nr 70/2009 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 7 maja 2009 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu wyłonienia dostawcy sprzętu w ramach projektu pt. „Zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby e-edukacji i e-usług Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007–2013, umowa nr UDA – RPDS.07.01.00-02-024/08-00

Na podstawie art. 66 ust.2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365 ze zmianami), § 48 ust. 2 pkt 8 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art. 19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. nr 223, poz. 1655, z 2007 r. ze zm.) zarządza się, co następuje:

  § 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową, w celu wyłonienia, zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o zamówienie publiczne, dostawcy sprzętu w ramach projektu pt. „Zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby e-edukacji i e-usług Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007–2013, umowa nr UDA – RPDS.07.01.00-02-024/08-00, w następującym składzie:

Przewodniczący:

dr Roman Dąbrowski

odpowiedzialny za prawidłowe przeprowadzenie postępowania, zwołuje i przewodniczy komisji,

Wiceprzewodniczący:

dr inż. Joanna Markowska

odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert, zastępuje przewodniczącego w czasie jego nieobecności,

Członek:

mgr inż. Artur Majchrzak

odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert,

Członek

Bogusław Waśko

odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert,

Członek:

 

mgr inż. Władysław Szydełko

odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert,

Członek:

 

mgr Barbara Szłapka

odpowiedzialna za analizę i ocenę ofert,

Sekretarz:

st. tech. Janina Krupicka

odpowiedzialna za sporządzenie SIWZ oraz dokumentacji postępowania przetargowego.

  § 2

1.      Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

2.      Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. nr 223, poz. 1655, z 2007 r. ze zm.).

  § 3

Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go prorektorowi ds. rozwoju i informatyzacji uczelni celem zatwierdzenia.

  § 4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

  § 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz

 


Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 07-05-2009
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 08-05-2009 14:01
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 19-02-2020 17:02