w sprawie dokumentacji przebiegu studiów doktoranckich
§ 1
§ 2
Do dokumentacji przebiegu studiów doktoranckich zalicza się w szczególności:
1) kartę kandydata na studia doktoranckie (wzór karty stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia),
2) kartę oceny doktoranta (wzór karty oceny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia),
3) indeks doktoranta,
4) kartę zaliczeń i egzaminów,
5) świadectwo ukończenia studiów, według wzoru określonego w obowiązujących aktach prawnych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego- egzemplarz do akt,
6) dokumentację związaną z przewodem doktorskim,
7) ewentualne zaświadczenie o nostryfikacji według wzoru określonego w obowiązujących aktach prawnych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego - egzemplarz do akt.
§ 3
W teczce osobowej uczestnika studiów doktoranckich przechowuje się następujące dokumenty:
1) dokumenty wymagane od kandydata przyjętego na studia doktoranckie,
2) kopie decyzji o:
– przyjęciu na studia doktoranckie,
– skreśleniu,
– przedłużeniu okresu odbywania studiów doktoranckich,
– przyznaniu lub cofnięciu stypendium,
wraz z poświadczeniem odbioru,
3) akt ślubowania podpisany przez uczestnika,
4) kartotekę stypendialną,
5) ocenę przebiegu studiów doktoranckich,
6) protokoły egzaminów doktorskich,
7) zgodę na odbywanie studiów poza macierzystą uczelnią (staże, wyjazdy zagraniczne),
8) egzemplarz pracy doktorskiej (drukowany dwustronnie, czcionka nie większa niż 12),
9) recenzje pracy doktorskiej,
10) protokół z publicznej rozprawy,
11) kartę informacyjną o pracy badawczej Krajowego Systemu Informacji o Pracach Badawczych SYNABA,
12) zawiadomienie o nadaniu stopnia doktora,
13) dyplom doktora - egzemplarz do akt,
14) świadectwo ukończenia studiów doktoranckich - egzemplarz do akt,
15) potwierdzenia odbioru dokumentów (wzór potwierdzenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia),
16) kartę obiegową.
§ 4
§ 5
§ 6
§ 7
§ 8
Dokumenty uczestników studiów doktoranckich dziekanaty wydziałów prowadzących studia przekazują do Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w teczkach opisanych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia. Każda teczka powinna zawierać spis przekazywanych dokumentów sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia.
§ 9
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierza się:
1) w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników dziekanatów - dziekanom wydziałów,
2) w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników Działu Nauki - Prorektorowi ds. Nauki.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz | Data wytworzenia: | 04-04-2007 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz | Data publikacji: | 04-04-2007 00:00 |
Liczba pobrań: | 6 |
Karta kandydata
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz | Data wytworzenia: | 04-04-2007 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz | Data publikacji: | 04-04-2007 00:00 |
Liczba pobrań: | 7 |
Karta oceny doktoranta
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz | Data wytworzenia: | 04-04-2007 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz | Data publikacji: | 04-04-2007 00:00 |
Liczba pobrań: | 5 |
Potwierdzenie odbioru
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz | Data wytworzenia: | 04-04-2007 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz | Data publikacji: | 04-04-2007 00:00 |
Liczba pobrań: | 5 |
Wzór teczki osobowej
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt uchylający | Zarządzenie nr 34/2012 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 8 marca 2012 roku |
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz |
---|---|
Data wytworzenia: | 04-04-2007 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 04-04-2007 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 29-08-2022 13:37 |