2006 rok

Zarządzenie nr 106/2006 Rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiu z dnia 9 listopada 2006 roku

w sprawie powołania komisji do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w Akademii Rolniczej we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.), § 50 ust 2 Statutu Akademii Rolniczej we Wrocławiu oraz zgodnie z pismem Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia nr WBZ.OC.AL.5325-1495/06 z dnia 11.10.2006 r. w sprawie gospodarki materiałowo-technicznej sprzętem obrony cywilnej, celem przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji wyżej wymienionego sprzętu, zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się komisję do przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej  w Akademii Rolniczej we Wrocławiu w następującym w składzie:

Przewodniczący:    mgr Stanisław POWALSKI

Członkowie:           mgr Iwona RABA

                            Jolanta SÓJKA.

§ 2

Komisja jest zespołem powołanym do ustalenia stanu technicznego sprzętu obrony cywilnej, jego dalszej przydatności do użycia, przeklasyfikowania, wybrakowania i inwentaryzacji tego sprzętu.

§ 3

1.   Przewodniczący komisji sporządzi protokół z dokonanego przeklasyfikowania-wybrakowania. Protokół należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz przewodniczący komisji przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2006 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji uczelni.

2.   Po wybrakowaniu komisja dokona inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej wg stanu na dzień 31.12.2006 r. Z przeprowadzonych czynności przewodniczący komisji sporządzi protokół - zestawienie inwentaryzacyjne w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz protokółu przewodniczący komisji przekaże do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego we Wrocławiu w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2007 r., drugi egzemplarz pozostaje w dokumentacji uczelni.

3.   Przewodniczący komisji po sporządzeniu protokółu wybrakowania dokona zniszczenia sprzętu obrony cywilnej we własnym zakresie i sporządzi protokół zniszczenia.

§ 4

Przewodniczący komisji zobowiązany jest przekazać wszystkie protokoły z dokonanych czynności Rektorowi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty ich sporządzenia celem ich zatwierdzenia.

§ 5

Posiedzenia komisji mogą odbywać się w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz


Historia wersji
Wytworzył: Michał Mazurkiewicz
Data wytworzenia: 09-11-2006
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 09-11-2006 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 24-02-2020 19:25