w sprawie czynności administracyjnych, jakich należy dokonać w związku ze zmianą nazwy Uczelni
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), § 50 ust. 2 Statutu Akademii Rolniczej we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z wejściem w życie w dniu 23 listopada 2006 r. ustawy z dnia 18 października o nadaniu nowych nazw niektórym publicznym uczelniom akademickim (Dz. U. nr 202, poz. 1483), mocą której Akademii Rolniczej we Wrocławiu nadaje się nazwę "Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu", w trybie niezwłocznym:
1. zobowiązuje się kwestora uczelni do pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy Uczelni wszystkich właściwych urzędów administracji publicznej w tym:
– Dolnośląski Urząd Skarbowy,
– Urząd Statystyczny,
– Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
– PFRON
– PIP,
2. zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych i administracyjnych do:
a) pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy uczelni kontrahentów Uczelni,
b) dokonania zmian szyldów i pieczątek,
3. zobowiązuje się kierowników dziekanatów wszystkich wydziałów do:
a) dokonania stosownych adnotacji w legitymacjach i indeksach studentów,
b) używania nowej nazwy uczelni w dokumentach związanych z tokiem studiów,
4. zobowiązuje się kierowników studiów podyplomowych, kursów i szkoleń do używania nowej nazwy uczelni w dokumentach związanych z tokiem nauki,
5. zobowiązuje się Dział Kadr i Spraw Socjalnych do:
a) pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy Uczelni Państwowej Inspekcji Pracy,
b) dokonania stosownych adnotacji w dokumentach pracowników, tj. w książeczkach ubezpieczeniowych, legitymacjach.
6. zobowiązuje się do poinformowania podległych służbowo pracowników o zmianie nazwy Uczelni oraz obowiązku używania nowej nazwy we wszystkich dokumentach oraz czynnościach wykonywanych w ramach wykonywanej pracy:
a) dziekanów - w stosunku do pracowników wydziału,
b) kierowników jednostek pozawydziałowych, międzywydziałowych i ogólnouczelnianych - w stosunku do pracowników jednostki,
c) kanclerza - w stosunku do pracowników administracyjnych.
7. zobowiązuje się Biuro Informacji i Promocji Uczelni do uaktualnienia strony internetowej Uczelni,
8. zobowiązuje Dział Gospodarczy oraz Głównego Specjalistę ds. Rolniczych Zakładów Doświadczalnych do informowania sądów prowadzących księgi wieczyste o zmianie nazwy w przypadku występowania o zmianę wpisu lub wydania wypisu,
9. zobowiązuje się Dział Gospodarczy do wyrobienia pieczęci uczelni, pieczątek i szyldów oraz zamówienia wydruku papieru firmowego.
§ 2
Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych i administracyjnych do stosowania od dnia 23 listopada 2006 r. nowej nazwy uczelni "Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu" we wszystkich dokumentach i dowodach księgowych (faktury, noty księgowe).
§ 3
Zobowiązuje się prorektorów, dziekanów, prodziekanów, kanclerza, kwestora, dyrektorów i kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych Uczelni do nadzoru nad wykonywaniem niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz |
---|---|
Data wytworzenia: | 14-11-2006 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 14-11-2006 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 24-02-2020 19:25 |