2006 rok

Zarządzenie nr 105/2006 Rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiuz dnia 14 listopada 2006 roku

w sprawie czynności administracyjnych, jakich należy dokonać w związku ze zmianą nazwy Uczelni

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), § 50 ust. 2 Statutu Akademii Rolniczej we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z wejściem w życie w dniu 23 listopada 2006 r. ustawy z dnia 18 października o nadaniu nowych nazw niektórym publicznym uczelniom akademickim (Dz. U. nr 202, poz. 1483), mocą której Akademii Rolniczej we Wrocławiu nadaje się nazwę "Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu", w trybie niezwłocznym:

1.  zobowiązuje się kwestora uczelni do pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy Uczelni wszystkich właściwych urzędów administracji publicznej w tym:

–   Dolnośląski Urząd Skarbowy,

–   Urząd Statystyczny,

–   Zakład Ubezpieczeń Społecznych,

–   PFRON

–   PIP,

2.  zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych i administracyjnych do:

a)   pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy uczelni kontrahentów Uczelni,

b)   dokonania zmian szyldów i pieczątek,

3.  zobowiązuje się kierowników dziekanatów wszystkich wydziałów do:

a)    dokonania stosownych adnotacji  w legitymacjach i indeksach studentów,

b)    używania nowej nazwy uczelni w dokumentach związanych z tokiem studiów,

4.  zobowiązuje się kierowników studiów podyplomowych, kursów i szkoleń do używania nowej nazwy uczelni w dokumentach związanych z tokiem nauki,

5.  zobowiązuje się Dział Kadr i Spraw Socjalnych do:

a)   pisemnego powiadomienia o zmianie nazwy Uczelni Państwowej Inspekcji Pracy,

b)   dokonania stosownych adnotacji w dokumentach pracowników, tj. w książeczkach ubezpieczeniowych, legitymacjach.

6.  zobowiązuje się do poinformowania podległych służbowo pracowników o zmianie nazwy Uczelni oraz obowiązku używania nowej nazwy we wszystkich dokumentach oraz czynnościach wykonywanych w ramach wykonywanej pracy:

a)   dziekanów - w stosunku do pracowników wydziału,

b)   kierowników jednostek pozawydziałowych, międzywydziałowych i ogólnouczelnianych - w stosunku do pracowników jednostki,

c)   kanclerza - w stosunku do pracowników administracyjnych.

7.  zobowiązuje się Biuro Informacji i Promocji Uczelni do uaktualnienia strony internetowej Uczelni,

8. zobowiązuje Dział Gospodarczy oraz Głównego Specjalistę ds. Rolniczych Zakładów Doświadczalnych do informowania sądów prowadzących księgi wieczyste o zmianie nazwy w przypadku występowania o zmianę wpisu lub wydania wypisu,

9.  zobowiązuje się Dział Gospodarczy do wyrobienia pieczęci uczelni, pieczątek i szyldów oraz zamówienia wydruku papieru firmowego.

§ 2

Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych i administracyjnych do stosowania od dnia 23 listopada 2006 r. nowej nazwy uczelni "Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu" we wszystkich dokumentach i dowodach księgowych (faktury, noty księgowe).

§ 3

Zobowiązuje się prorektorów, dziekanów, prodziekanów, kanclerza, kwestora, dyrektorów i kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych Uczelni do nadzoru nad wykonywaniem niniejszego zarządzenia.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz


Historia wersji
Wytworzył: Michał Mazurkiewicz
Data wytworzenia: 14-11-2006
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 14-11-2006 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 24-02-2020 19:25