2005 rok

Zarządzenie nr 79/2005 Rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiu z dnia 14 września 2005 roku

w sprawie opłat za wydanie dokumentów związanych z przebiegiem studiów

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365), § 22 ust. 1 pkt 1 Statutu AR i § 16 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. Nr 149, poz. 1233) zarządza się, co następuje:

§ 1

1.  Ustala się następujące opłaty za wydanie dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem studiów:

1)  legitymacji studenckiej - 5 zł;

2)  elektronicznej legitymacji studenckiej - 17 zł;

3) indeksu - 4 zł;

4)  dyplomu ukończenia studiów - 60 zł;

5)  dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych - 30 zł;

6)  dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy - 40 zł;

2.   Za wydanie duplikatu dokumentu pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za wydanie oryginału.

§ 2

1.  Opłaty, o których mowa w ust. 1 i 2 § 1 uiszcza się na rachunek bankowy Akademii Rolniczej we Wrocławiu.

2.   Dokumenty, o których mowa w § 1 zostaną wydane po przedłożeniu dowodu wniesienia opłaty na rachunek bankowy Uczelni.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz


Historia wersji
Wytworzył: Michał Mazurkiewicz
Data wytworzenia: 14-09-2005
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 14-09-2005 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 25-02-2020 17:25