2005 rok

Zarządzenie nr 53/2005 Rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiu z dnia 15 lipca 2005 roku

w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego inwestycji Centrum Naukowo-Dydaktycznego Akademii Rolniczej we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 24a

Na podstawie art. 49 ust. 2 ustawy z 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 65, poz. 385 z późniejszymi zmianami), § 22 Statutu Akademii Rolniczej we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się komisję do odbioru końcowego inwestycji Centrum Naukowo-Dydaktycznego Akademii Rolniczej we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 24a w następującym składzie:

Przewodniczący:

mgr inż. Krzysztof Grembowski - zastępca dyrektora administracyjnego,

Członkowie:

dr hab. inż. Janusz Łomotowski  - senior budowy,

 

dr hab. inż. Jarosław Kaszubkiewicz - senior budowy,

 

inż. Ireneusz Nowak - inspektor nadzoru robót budowlanych,

 

mgr inż. Anatol Kisiel - inspektor nadzoru robót elektrycznych,

 

inż. Jerzy Pawłowski - inspektor nadzoru robót sanitarnych,

 

inż. Michał Hryckiewicz - główny energetyk,

 

mgr inż. Urszula Roszyk - inspektor bhp,

 

Walenty Kubrak - inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej,

 

Renata Ściwiarska - przedstawiciel Działu Technicznego,

 

mgr Jadwiga Głogowska - Kierownik Działu Gospodarczego,

 

przedstawiciel Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji,

 

przedstawiciel Wydziału Rolniczego.

§ 2

1.  Zadaniem komisji jest dokonanie odbioru końcowego wykonanej inwestycji w obecności Wykonawcy Budexpol Skanska Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Braniborska nr 38-40 w tym dokonanie oceny jakościowej wykonanych robót na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników badań i pomiarów oraz oceny wizualnej pod kątem zgodności z dokumentacją projektową i umową nr 62/2001/2002.

2.  W toku odbioru końcowego inwestycji komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie wykonania robót uzupełniających i poprawkowych, receptami i ustaleniami technologicznymi wykonanych robót, dokumentami zainstalowanego wyposażenia oraz dziennikiem budowy.

§ 3

Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi protokół, który będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz


Historia wersji
Wytworzył: Michał Mazurkiewicz
Data wytworzenia: 15-07-2005
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 15-07-2005 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 25-02-2020 17:24